Мариино стояние с приложением службы среды с алфавитными стихирами Appendix: Thursday of the Great Canon   ЧИСТЫЙ ИНТЕРНЕТ о Библии
1
Егдa же получиши добраго причащeнія После святаго причащения Евангелие. Сказания о чтении евангелия Апокалипсис св. Ап. Иоанна Богослова (Откр) Последование вечерни celebration of Vespers Богородичны отпустительные, поемые в течение всего года dismissal theotokia sung during the course of the whole year. Церковно-славянский язык Второе послание к Фессалоникийцам святого апостола Павла Книга пророка Михея (Мих) Синодальный перевод. Книга пророка Аввакума (Авв) осия • www.церковно-славянская-библия.рф пророк Осия Послание к Галатам (Гал) к ефесянам • www.церковно-славянская-библия.рф к ефесянам послание апостола павла

Мариино стояние с приложением службы среды с алфавитными стихирами


Appendix: Thursday of the Great Canon

  • «Мариино стояние» в традиции русской обители на Афоне В ночь...

    1. Мариино стояние – это богослужебное последование, посвященное воспоминанию
    http://vk.com/wall-75812762_10275

    Sun, 02 Apr 2017 15:48:37 GMT
  • Церковь. Батюшки рассказывают. «Мариино стояние» – путь от...

    1. «Мариино стояние» – путь от распутства к святости. Архимандрит Савва (Мажуко).
    http://vk.com/wall-138655394_821

    Sat, 01 Apr 2017 08:30:25 GMT
    Въ недлю пятую святыхъ постовъ, послдованіе подобн, якоже и въ прочихъ недляхъ: въ неиже поемъ и минеи послдованіе случившагося святаго. Иніи же послднишіи предаша пти въ сію недлю послдованіе преподобныя матере нашея маріи египетскія. Во свтильничномъ по предначинательномъ псалм и обычномъ стіхословіи, на Господи воззвахъ поставимъ стіховъ 10. И поемъ осмогласника стіхиры воскресны 3, и анатоліевы 3, и преподобныя стіхиры, подобны 3, творяще я на 4. Гласъ 6. Подобенъ: Всю отложивше: тебѣ убо возбраняше честныхъ взиранія, сквернъ прежде привлеченное скверненіе: твое же чувство, и твоя богомудрая содянныхъ совсть, къ лучшимъ тебѣ обращеніе содяша. на ікону бо воззрвши благословенныя богоотроковицы, всхъ покаявшися прегршеніи своихъ всехвальная прежнихъ, въ дерзновеніи честному древу поклонилася еси. Мстомъ поклонившися радостно святымъ, добродтели напутное спасительнишее, оттуду пріяла еси, и зло потекла еси доброе шествіе: и струю прешедши іорданскую, въ жилище предтечево усердно вселилася еси, и страстеи свирпство жительствомъ омрачила еси, истончавающи въ дерзновеніи, приснопамятная мати, плотская своиства. Въ пустыню вселившися твоихъ страстеи образы отъ души отъяла еси, боговиднишее изъображеніе въ души написавши, добродтелеи виды: и толико просіяла еси, яко и водами легко преходити блаженная, и отъ (л. 336) земли взиматися въ твоихъ къ богу моленіихъ: и нынѣ въ дерзновеніи всеславная Маріе Христу предстоящи, молися о душахъ нашихъ. Слава, гласъ 4: Очудотвори Христе креста твоего сила, яко и яже прежде блудница, постническимъ подвигомъ подвизася: отнюдуже и немощное отвергши, доблественно сопротивоста на діавола. тѣмже и почесть побды носящи, молится о душахъ нашихъ. И нынѣ, богородиченъ 1-и гласа. На стіховн стіхиры осмогласника. Слава преподобныя, гласъ 2: Душевная ловленія, и страсти плотскія мечемъ воздержанія поскла еси: помысла прегршенія молчаніемъ обученія подавила еси, и струями слезъ твоихъ пустыню всю напоила еси, и прозябла еси намъ покаянія плоды. тѣмже твою память преподобная празднуемъ. И нынѣ, богородиченъ, въ тоиже гласъ: О чудесе новаго! Отпустительныи воскреснъ. И преподобныя, гласъ 8: Въ тебѣ мати извстно спасеся еже по образу: пріимши бо крестъ, послдовала еси Христу и дющи учила еси: презирати убо плоть, преходитъ бо, прилжати же о души вещи безсмертни. тѣмже и со ангелы срадуется, преподобная маріе, духъ твои. И богородиченъ: Иже насъ ради рождеися отъ двы: Тыяжде и на Богъ господь: И прочее послдованіе яко обычно. (л. 336 об.) На утрени, по всемъ обычнмъ послдованіи, каноны 3: воскресныи съ богородичнымъ на 6: настоящіи тріоди на 4: и преподобныя на 4. Канонъ на богатаго, и на лазаря. Гласъ 8. Пѣснь 1. Ірмосъ: Воду прошедъ: Оставилъ мя еси богатству сластеи, веселящемуся на всякъ день въ сладости богатому. тѣмже тя молю Cпасе, огня мя якоже лазаря избави. Одяхся Cпасе сластьми, якоже обложивыи себ виссонъ и злато, и златую одежду: но мя во огнь якоже онаго, да не послеши. Веселяшеся богатствомъ и сладостію богатыи, древле въ житіи тлннмъ: тѣмже на муки осудися, нищіи орошашеся лазарь. Богородиченъ: Чини тя ангелъ и человѣкъ, безневѣстная мати, хвалятъ непрестанно: творца бо сихъ якоже младенца во объятіихъ твоихъ носила еси. Другіи канонъ преподобныя, на 4. Гласъ 6. Ірмосъ: Волною морскою: Любовію свтоносную и божественную твою память празднующему, свтъ низпосли ми, предстоящая преподобная свту неприступному Христу, искушеніи всяческихъ мя житія избавляющи. Къ египтяномъ плотію отшедыи, неописанныи и превчныи, изъ египта показуетъ всесвтлую тя звзду, вдыи господь вся прежде бытія. Божественныхъ заповдеи честная не вдущи, божественныи образъ божіи окаляла еси: божественнымъ же (л. 337) промысломъ паки очистила еси всехвальная, обожившися дяньми божественными преподобная твоими. Богородиченъ: О твоего боже мои многаго благоутробія, и неизреченнаго твоего снизхожденія! како перве блудницу, матере твоея мольбами, яко чистую и непорочную, ангеломъ уподобилъ еси. Пѣснь 3. Ірмосъ: Ты еси утвержденіе: Лазаря якоже спаслъ еси отъ пламене Христе, тако мене отъ огня избави геенскаго, недостоинаго раба твоего. Богатыи страстьми, и сластьми есмь, Господи, лазарь же убогіи лишеніемъ добродтелеи, но спаси мя. Въ червленицу и виссонъ облачашеся богатыи, сластьми и грхами, сего ради пламенствуется. Богородиченъ: Даждь намъ помощь, молитвами твоими всечистая, прилоги отражающи лютыхъ обстояніи. Иныи. Ірмосъ: тебѣѣ на водахъ: Ко вратомъ погибели приближшуюся дяньми безмстными, врата прежде адова сокрушивыи силою божества, врата покаянія тебѣ отверзаетъ всечестная, дверь сыи самъ живота. Оружіе грха долготерпливе прежде бывшую, оружію креста божественнаго поклоненіемъ показалъ еси, оружія бсовъ вся, и козни всяко побждающую, благоутробне. Цну за всхъ, свою прежде измявыи кровь, банею слезъ чистую тя содловаетъ, проказою лютою болвшую злишаго дянія, всяко еже быти всѣмъъ давыи. (л. 337 об.) Богородиченъ: Слова всякаго есть вышшее, еже на тебѣ дѣво: слово бо отчее въ тебѣ боголпно вселися, разршеніе согршеніи всѣмъъ согршающимъ, словомъ единмъ подаваяи. Сдаленъ, гласъ 8. Подобенъ: Премудрость и слово: Взыгранія вся плотская обуздавши труды постническими, мужественное явила еси души твоея мудрованіе. крестъ бо господнь видти возжелавши, самую себе всечестная мірови распяла еси: отнюдуже и къ желанію ангельскаго жительства любезно управила еси себе всеблаженная. моли Христа бога, оставленіе согршеніи даровати, чтущимъ любовію святую память твою. Слава, и нынѣ, богородиченъ: Небесная врата и ковчегъ, всесвятую гору, свтозарныи облакъ воспоимъ, неопалимую купину, словесныи раи, евино воззваніе, вселенныя всея великое сокровище: яко Cпасеніе въ неи содяся мірови, и оставленіе древнихъ согршеніи. тмъ и вопіемъ еи: молися сыну твоему и богу, согршеніи оставленіе даровати, благочестно покланяющимся всесвятому рождеству твоему. Пѣснь 4. Ірмосъ: Услышахъ Господи: Наслаждашеся богатыи брашномъ, и одяньми веселяся: лазарь же насытитися желаше сего трапезы крупицъ. Пси убо облизоваху языкомъ нищаго лазаря струпы, сострадательнишее бывающе, богатаго разума ко убогому. Предъ враты валяшеся древле богатаго, Cпасе, лазарь мучимь язвами убожества, отонудуже нынѣ прославляется. (л. 338) Богородиченъ: Егоже родила еси пречистая, моли спастися воспвающимъ тя, отъ работы льстиваго, яко едина еси намъ предстательница. Инъ. Ірмосъ: На крест твое божественное истощаніе: Яко содтель человческаго естества, яко милости источникъ, и благоутробія богатство, ущедрилъ еси человѣколюбче прибгницу твою, и исхитилъ еси сію губительнаго звря. Крестъ видти потщавшися, крестнымъ просвщеніемъ маріе озарилася еси, крестомъ бесдовавшаго, маніемъ божественнымъ распеншися мірови досточудная. Злыхъ вина перве, сласть лукавая, многимъ бывши, аки солнце просіявши, всѣмъъ наставница преподобная явися согршающимъ. Богородиченъ: Умъ превозшла еси и небесныи, мысленное небо всхъ царя: законовъ бо естества вн чистая законодателя и создателя всхъ родила еси. Пѣснь 5. Ірмосъ: Вскую мя отринулъ еси: На авраамлихъ ндрхъ, лазаря богатыи егда узрѣ, во свѣтѣ и слав веселящася, отче, взываше, аврааме, помилуи мя во огни осужденнаго, и языкомъ лют пламенуема. Насладился еси богатствомъ житія веселяся, авраамъ глаголаше богатому, отнюдуже мучишися зд вчно во огни сыи, нищіи же въ веселіи нескончаемомъ радуется лазарь. Житія прелестію богатыи быхъ, якоже богатыи житіе все сластьми иждивыи, человѣколюбче: но молю (л. 338 об.) твоихъ щедротъ, еже свободити ми ся огня, якоже Cпасеся лазарь. Богородиченъ: Матрнее дерзновеніе къ сыну стяжавши всечистая, сроднаго промышленія о насъ не презри, молимся: яко тя и едину, Христіане ко владыц, умилостивленіе благопріятное предлагаемъ. Иныи Ірмосъ: богоявленія твоего Христе: Моисеи прославися иногда на сінаи, божія задняя таинственно видвъ преславныи, подписуя странное таинство: маннопріемлющія же стамны нынѣ, образу пречистому тепл припадши, маріа ангельское житіе носитъ. Храмъ благолпія твоего вожделвши псаломски видти, умное же селеніе славы твоея, твои храмъ осквернившая: умными молитвами Христе, твоего храма неискусомужныя бывшія, храмъ мя вседтельнаго сотвори духа. Удою плоти, очесы многихъ уловившая, сластію краткою, сндь же діаволу сихъ сотворшая, уловлена бысть всеистинно божественною благодатію креста честнаго сладчаишая Христови сндь бывши. Богородиченъ: Наученъ ликъ пророческіи таинству еже въ тебѣ, таинственными богоглаголаньми пречистая, тебѣе многообразно предглагола: маннопріемлющія же стамны нынѣ, образу пречистому сія припадши, маріа споручница гршныхъ къ богу. Пѣснь 6. Ірмосъ: Очисти мя Cпасе: Богатыи себе пламеню огненному осуди сластнымъ житіемъ: убогіи же лазарь нищету избравъ въ семъ житіи, сподобися нескончаемыя радости. (л. 339) Въ ндрхъ авраамлихъ лазарь сподобися, вчнаго живота наслаждаяся: огню же богатыи душею и тломъ осудися мучася. Осужденъ есть во огнь богатыи лазаря ради: не осуди мене окаяннаго, молюся человѣколюбче Господи, но яко лазаря, свта мя твоего сподоби. Богородиченъ: Да избавимся лютыхъ прегршеніи молитвами твоими и чистая, и да получимъ божественное просвщеніе, изъ тебѣе несказанно воплощшагося сына божія. Иныи. Ірмосъ: Бездна послдняя: Радуются, маріе, ангельская воинства, равное преподобная житіе симъ въ тебѣ зряще, и славу Господеви зовутъ. Ужасаются бсовъ мрачныхъ состоянія, терпливаго твоея крпости, яко жена преславно, и нагая, и единая симъ возмогла еси. Просіяла еси аки солнце маріе всехвальная, и пустыню чудесы всю просвтила еси. тѣмже и мене свтомъ уясни. Богородиченъ: Ангели, просвтившеся славою рождества твоего, на земли миръ всѣмъъ намъ, и благоволеніе человѣкомъ, дѣво, возопиша. Кондакъ, гласъ 3: Подобенъ: Два днесь: Блудами перве преисполнена всяческими, Христова невѣста днесь покаяніемъ явися, ангельское жительство подражающи, демоны креста оружіемъ погубляетъ. сего ради царствія невѣста явилася еси маріе преславная. Ікосъ: Агницу Христову и дщерь Пѣсньми восхвалимъ нынѣ, марію приснопамятную, явльшуюся египетское овча: и прелести сихъ всея избже, и едина принесеся (л. 339 об.) церкви совершенное возращеніе, воздержаніемъ и молитвою подвизающися паче мры человческаго естества. тѣмже и возвыси ея и житіе и дяніе, единъ вседержитель, маріи преславныя. Пѣснь 7. Ірмосъ: Отъ іудеи дошедше: Іовъ якоже древле во гноищи червеи и кал лежаше, такоже и предъ враты богатаго лазарь сдяше, вопія: отецъ боже благословенъ еси. Валяяся предъ враты немилосердаго богатаго древле лазарь, крупицъ желаше его трапезы, но никтоже даяше ему: и вмсто сихъ обрте авраамля ндра. Немилосердаго богатаго части, Христе мои избави мя, молюся, и убогому лазарю счинивъ мя, вопити тебѣ благодарно сподоби: отецъ нашихъ боже благословенъ еси. Богородиченъ: Изъ утробы двственныя воплотивыися, явился еси на Cпасеніе наше. тѣмже твою матерь вдуще богородицу, благодарно зовемъ: отецъ нашихъ боже благословенъ еси. Иныи. Ірмосъ: Отроцы въ вавилон: Превеликіи во отцхъ, обхожда пустыню, зосіма мудрыи, преподобную видти сподобися: благословенъ еси, зоветъ же, боже отецъ нашихъ. Что отче, странное всякія добродтели дтельныя, видти пришелъ еси женище преподобная вопіяше старцу: благословенъ еси, зоветъ же, боже отецъ нашихъ. Умертвивши блаженная страстеи твоихъ взыгранія, къ безстрастія нынѣ устремилася еси пристанищу, зовущи: благословенъ еси Господи боже отецъ нашихъ. (л. 340) Богородиченъ: Зачала еси неизреченно, два пребывши пречистая, и родила еси мірови Cпасеніе, Христа бога нашего: тѣмже тя вси Пѣсньми врніи величаемъ. Пѣснь 8. Ірмосъ: Седмерицею пещь: Во одежду багряную и виссонъ, и порфиру богатыи древле облачашеся свтло окаянныи: убогіи же лазарь во вратхъ сего лют лежаше, крупицъ падающихъ трапезы хотя насытитися, и никтоже подаяше ему: тѣмже въ слав Христу сцарствуетъ. Во вратхъ лежаше богатаго лазарь, согнивъ тломъ ранами, и хотяше насыщатися снди, и никтоже даяше ему: но и пси сострадательно языкомъ облизоваху гнои и струпы его. тѣмже въ раи сладости сподобися. Въ сластехъ обогатхъ, якоже древле богатыи, облачаяся на всякъ день въ багряницу: и азъ многомилостиве, въ сладости житія сего себе осуждаю, сластьми и прелестьми. тѣмже молюся тебѣ, отъ огня избавитися Христе вчнаго, во вся вки. Троиченъ: Трисвтлое божество, единственную сіяющую зарю, отъ единаго тріипостаснаго естества, родителя безначальна, единоестественна же слова отцу, и сцарствующа единосущна духа, дти благословите, священницы воспоите, людіе превозносите во вся вки. Иныи. Ірмосъ: Ужаснися бояися небо: Глубины сердца испытуяи, прежде бытія предвдыи вся наша, нужнаго житія исхитилъ еси прибгшую къ тебѣ Cпасе, нуждно твоему человѣколюбію (л. 340 об.) вопіющую немолчно: священницы благословите, людіе превозносите во вся вки. О измненія честнаго, къ лучшему преложенія твоего честная! о любве божественныя, возненавидвшія плотскія сласти! о вры горящія и божественныя, всехвальная маріе! юже врно хвалимъ, и превозносимъ во вки. Обрла еси болзнеи возмездіе, и трудовъ твоихъ воздаяніе честная маріе, имиже низложила еси убіицу врага: и нынѣ со ангелы зовеши, Пѣснь немолчно вопіющи, и превозносящи Христа во вки. Богородиченъ: Всего обнови мя благости ради, во утроб твоеи чистая, не растливъ обоего естества своиствъ, яко всхъ вковъ владыка: отнюдуже тя, яко вину нашего Cпасенія, Пѣсньми поемъ во вся вки. Пѣснь 9. Ірмосъ: Тя неискусобрачную: Убогаго мя лазаря Христе, молюся, содлаи, сластеи возжелнія моя потребляя, яко естествомъ Богъ: добродтельми же мя богата сотвори, да врою въ пснопніихъ величаю тя. Богатыи и немилосердыи, умъ мои презрхъ, врою твоихъ заповдеи человѣколюбче, предъ враты поверженъ лют: но яко сострадателенъ и любощедръ возстави, якоже древле четверодневнаго друга лазаря. Вси извыкохомъ притч владычни, вси убо врніи возненавидимъ богатаго немилосердное, да муки избгнемъ, и въ ндрхъ авраамлихъ присно ликуимъ. Богородиченъ: Тя невидимаго бога носившую объятіи, на небесхъ пваемаго отъ всякія твари, и тобою намъ дарующаго всегда Cпасеніе, въ вр величаемъ. (л. 341) Иныи Ірмосъ: Не рыдаи мене мати: Удобь претерпла еси, мати, пустынныи трудъ, укрпляема державною силою Христовою: скверная бо помышленія находящая, струями божественныхъ слезъ угасила еси чистая, постниковъ высото, преподобныхъ похвало. Пресвтлишими лучами, просвщаетъ тя едина свтъ рождшая Христа, два и чистая: страшную врагомъ тя поставляетъ честная: явственную же всѣмъъ маріе являетъ тя, страдалецъ красото, преподобныхъ утвержденіе. Оставивши мудренно земная вся, жилище честное духа явилася еси: мірскихъ убо лютыхъ свободитися, моли единаго Христа свободителя, врно совершающимъ божественную память твою. Богородиченъ: Законовъ естества дѣво, паче естества утаившися, новое отроча на земли родила еси чистая, законодавца суща и ветха деньми, мысленное небо всхъ творца: тмъ врою и любовію тя ублажаемъ. Свтиленъ воскресныи. Таже преподобныя. Подобенъ: Небо звздами: Образъ покаянія тебѣе имуще всепреподобная маріе, Христа моли, во времени поста, сему намъ дароватися, яко да въ вр и любви, тя Пѣсньми восхвалимъ. Богородиченъ: Сладосте ангеловъ, скорбящихъ радосте, Христіанъ предстательнице, дѣво мати господня, заступи насъ, и избави вчныхъ мукъ. На хвалитехъ стіхиры воскресны, осмогласника 4, и анатоліевы 4. Таже глаголемъ стіхъ: Воскресни Господи боже мои, да вознесется рука твоя. И поемъ самогласенъ, гласъ 1. Нсть царство божіе пища и питіе: но правда и воздержаніе со святостію. тѣмже не богатіи внидутъ въ (л. 341 об.) не: но елицы сокровища своя въ руки нищихъ влагаютъ. сія и Давидъ пророкъ учитъ глаголя: праведенъ мужъ милуяи весь день, наслаждаяися Господеви, и во свт ходяи не поткнется. сія же вся къ наказанію нашему писашася, яко да постящеся благостыню творимъ, и дастъ намъ господь вмсто земныхъ небесная. Слава, паки тоиже. И нынѣ: Преблагословенна еси: Славословіе великое. И отпустъ. Слава, и нынѣ, стіхира евангельская, и часъ 1-и. На літургіи блаженна гласа. Прокіменъ по гласу апостола. Апостолъ ко евреемъ, зачало 321 отъ полу. И преподобныя, къ галатомъ, зачало 208. Аллилуіа гласа. Евангеліе отъ марка, зачало 47. И преподобныя, отъ луки, зачало 33. Причастенъ: Хвалите Господа съ небесъ: На трапез учреждаемся, якоже и въ прежнихъ недляхъ. Въ недлю вечера, на Господи воззвахъ поставимъ стіховъ 10: и поемъ 4, умилительны гласа осмогласника: и трипснца подобны. Гласъ 1. Подобенъ: Прехвальніи мученцы: Обнищавъ богатыи Христе, человѣки обогатилъ еси безсмертіемъ и свтлостію. тѣмже обнищавшаго сластьми житія, добродтельми мя обогати, и убогому лазарю сочини, богатаго мя мученія избавляя, и геенны предлежащія мн. Злобою обогатихся лют, и сладость возлюбихъ, и сущихъ въ житіи насладихся сластеи, Господи, и огню геенны подсужденъ быхъ: гладомъ тающа умомъ, яко лазаря презираема, предъ враты божественныхъ дяніи повержена, ущедри мя владыко. (л. 342) Ина стіхира, гласъ тоиже. Подобенъ: Облакъ тя: Шестую отъ честныхъ постовъ седмицу, усердно начинающе, Господеви предпразднственное пніе ваіи принесемъ врніи: грядущему во слав, силою божества во іерусалимъ, умертвити смерть. тѣмже уготовимъ благочестно побдныя образы, втви добродтельныя, осанна вопіюще творцу всхъ. И минеи 3. Слава, и нынѣ, богородиченъ: Входъ. Свте тихіи. Прокіменъ, гласъ 8: Далъ еси достояніе: Со стіхи его: Ищи въ недлю 1 поста. И прочая, якоже обычно. На стіховн самогласенъ дне, дважды. Гласъ 1: Чуденъ спасовъ насъ ради человѣколюбивыи нравъ, хотящихъ убо быти разумъ, яко настоящихъ стяжавъ, лазарево и богатаго житіе обличи. обою конецъ смотряюще: оваго убо бжимъ немилосердія и безчеловчія, оваго же поревнуимъ терпнію и веледушію, во еже съ нимъ во авраамлихъ ндрахъ гремымъ вопити: правосуде Господи, слава тебѣ. Мучениченъ: Молитвами Господи, всхъ святыхъ и богородицы, твои миръ даждь намъ, и помилуи насъ, яко единъ щедръ. Слава, и нынѣ, богородиченъ: Небесныхъ чиновъ радованіе, на земли человѣковъ крпкое предстательство, пречистая дѣво, спаси ны иже къ тебѣ прибгающия, яко на тя упованіе по боз богородице возложихомъ.
    www.церковно-славянская-библия.рф
    X
    Второе послание св. Ап. Павла к Коринфянам (2Кор) Книга Пророка Наума К римлянам послание святого апостола Павла Первая книга Паралипоменон (1Пар) Церковно-славянская Библия для изучения захария • www.церковно-славянская-библия.рф пророк Захария ЕС Преподобный Ефрем Сирин. Толкование на книгу пророчества Иезекииля Синодальный перевод. Книга пророка Даниила (Дан) Ко ефессеям послание святого апостола Павла the Epistle of the holy apostle paul to the Ephesians. Церковно-славянский язык Прп. Ефрем Сирин. Толкование на послания божественного Павла. Второе послание к Коринфянам
     

    107.22.34.37