К Филимону послание святого апостола Павла The Epistle of the holy Apostle Paul to Philemon   ЧИСТЫЙ ИНТЕРНЕТ о Библии
1 Здесь каталог ламината http://www.tdStroyPlus.ru/otdelochnye-materialy/napolnye-pokrytiya/laminat/
Сборник месяцей — pericopes для фиксированных праздников на каждый день ЕС Второе соборное послание святого апостола Иоанна Богослова Православное осмысление творения мира. Выпуск 1 Послание к Ефесянам (Еф) Синодальный перевод. Послание к Титу (Тит) Второе Соборное послание св. Ап. Петра (2Петр) Великий Пяток great and holy friday

К евреем эпистолии святого апостола Павла



The Epistle of the holy Apostle Paul to the Hebrews


Тема закрыта.



http://znaki.0pk.ru/viewtopic.php?pid=22781#p22781

Tue, 14 Feb 2012 23:56:41 +0400

БЕЗ ПОКАЯНИЯ НЕ СОХРАНИТЬ ДОГМАТЫ
Лекция Масленникова С.М.

Истинность Веры определяется хранением Догматов и следованием Нравственному Преданию Церкви. Уклонение от Нравственного Предания, создание в современной земной Церкви нового предания, в котором исключено Покаяние, удаляет от благодати, препятствуя Святому Духу очищать сердца и просвещать умы верующих. Так теряется догматическое сознание не только в простых христианах, но и в архипастырях и пастырях. Дело дошло до того, что, не меняя текст Символа Веры, уже открыто и явно стремятся изменить смысл догмата о Церкви Христовой, проповедуя ересь экуменизма, расширяя границы церкви до включения в неё всех еретиков с их ересями. В случае соборного принятия такого "новшества", благодать отступит от всех, кто его примет.



http://znaki.0pk.ru/viewtopic.php?pid=88185#p88185

Thu, 15 Sep 2016 09:07:38 +0300

Очень понравилось.



http://znaki.0pk.ru/viewtopic.php?pid=20885#p20885

Mon, 26 Dec 2011 13:17:01 +0400
Учителя отмечают повышение требований к своей работе и возросшую загруженность
05.12.2017

Педагогам стало сложнее работать в школе: повысились требования к качеству образования и организационной работе со стороны администрации и родительской общественности, возросла загруженность. При этом, считают учителя, повышение требований к профессиональной деятельности в современных условиях - объективный процесс. В чем педагоги видят причины усложнения, рассказали ученые РАНХиГС.
https://pedsovet.org/beta/article/ucitela-otmecaut-povysenie-trebovanij-k-svoej-rabote-i-vozrossuu-zagruzennost?utm_referrer=https%3A%2F%2Fzen.yandex.com



ОНФ: большинство учителей не умеют работать по новым ФГОС
12.2017


В преддверии «Форума Действий» эксперты Общероссийского народного фронта провели опрос школьных учителей, который показал, что большинство из них не готовы к работе по новым образовательным стандартам, сообщает пресс-служба ОНФ.
https://pedsovet.org/beta/article/onf-bolsinstvo-ucitelej-ne-umeut-rabotat-po-novym-fgos?utm_referrer=https%3A%2F%2Fzen.yandex.com



https://belovetc.livejournal.com/633981.html

Sat, 09 Dec 2017 08:17:59 GMT
Проповедь произнесена 22 декабря 2013 года. Во имя Отца и Сына и Святого Духа. Сегодня мы слышали в Евангелии притчу, повествование о прокаженных, где Господь снова обращает наше внимание на то, как нужно быть благодарными. Тема благодарности. Противоположностью благодарности была бы, наверное, зависть. Когда человек благодарит Бога за то, что имеет, за то, как он […]

https://altarniki.ru/desyat-prokazhyonnyh/

Fri, 22 Dec 2017 06:23:04 +0000

Австралия проголосовала за легализацию однополых браков

Референдум в обход парламента дает шанс австралийским представителям ЛГБТ

КАНБЕРРА, 17 ноября 2017, 15:19 — REGNUM  Наконец-то, после голосования, которое длилось в Австралии два месяца, 15 ноября на вопрос «Нужно ли изменить закон, и позволить однополым парам жениться?» почти 62% австралийцев дружно ответили «да»; и 38% сказали, «нет».

На митингах по всей стране сторонники перемен горячо приветствовали это решение. Но это же решение уже давно разделило саму Либеральную партию Тернбулла. Закон о браке в Австралии изначально оставлял смысл брака неопределенным. Джон Ховард, либеральный премьер-министр, внес в него поправки в 2004 году, чтобы подчеркнуть, что это «союз мужчины и женщины»."Да» преобладало во всех шести штатах Австралии и на двух крупных территориях. Едва скрывая чувство облегчения, если не триумфа, премьер-министр Малкольм Тернбулл назвал результат «подавляющим». Он пообещал, что к Рождеству последует и парламентское голосование за легализацию гей-брака.

Лидер прогрессивного крыла партии, Тернбулл когда-то высказался за отмену этого изменения. Но Тони Эббот, предшественник Тернбулла, предложил плебисцит. Тернбулл согласился с этой политикой. Он сменил Эббота на посту премьер-министра и либерального лидера в 2015 году.

После того, как парламент отклонил законодательство, разрешающее провести референдум по данному вопросу, Тернбулл просто пошел другим путем. И назвал его другим именем: «Австралийское почтовое исследование по брачным делам», которое австралийцы и завершили только что — 15 ноября. Это не требовало одобрения парламента, поскольку формально это не было голосованием.

Но австралийцы восприняли это всерьез. В нем приняли участие почти четыре пятых из 16 миллионов избирателей, имеющих право голоса. Дэвид Калиш, руководитель статистического бюро, курировавшего процесс, называет это самым «выдающимся из добровольных опросов, намного превосходящим другие добровольные инициативы, проводимые во всем мире».


Англиканская церковь в Сиднее пожертвовала 1 млн. австралийских долл. (760 000 долл. США) на кампанию «Нет». Алан Джойс, открытый гей и глава Qantas — крупнейшей австралийской авиакомпании — пожертвовал свои собственные деньги лагерю «Да».Кампания была жесткой. В полностраничных газетных объявлениях предупреждалось об угрозах «родительским правам, свободе слова и свободе вероисповедания», если австралийцы все же проголосуют за легализацию гомосексуальных браков.

Теперь дело за парламентом. Дин Смит, открытый гей-либерал и член Сената (верхняя палата), представил законопроект о разрешении гомосексуального брака в течение нескольких часов после того, как стали известны результатов опроса. Эти позиции поддерживает и оппозиционная лейбористская партия. Либералы, когда-то объединенные в противостоянии к гомосексуальному браку, теперь вольны голосовать как им заблагорассудится.

Джеймс Патерсон, консервативный либерал, хочет защиты не только для духовенства, но и для бизнеса, чтобы, например, иметь возможность отказаться от участия в гей-свадьбах. Но г-н Тернбулл говорит, что правительство не будет «проявлять юридическую дискриминацию, которая сегодня является незаконной».

«Эта формулировка может быть индикатором и причиной образования подводных камней», — считает издание The Economist.


Правительство набрало дополнительные десять баллов одобрения в ходе недавнего опроса общественного мнения. Утверждение гомосексуального брака даст ему шанс восстановить некоторый авторитет — ведь это тоже перемены, на которых оно давно настаивало. Обе палаты парламента должны собраться 27 ноября на заключительную сессию. От того проголосует ли за легализацию подобных браков парламент, может зависеть не только судьба австралийских геев, но и собственная карьера Тернбулла.Мистер Тернбулл уже находится под давлением. Его правительство потеряло большинство в нижней палате. По крайней мере, до выборов в декабре г-н Тернбулл должен полагаться на поддержку независимых.

Подробности: https://regnum.ru/news/2346464.html



https://belovetc.livejournal.com/631896.html

Sun, 19 Nov 2017 14:08:40 GMT
Проповедь произнесена 23 ноября 2014 года. Во имя Отца, и Сына, и Святого Духа. Сегодня мы читали Евангелие от Луки, как Господь отвечал некоему законнику, то есть человеку, знавшему закон, и интересовавшемуся, как ему спастись. «Что сотворив, жив буду?» – спрашивает он Иисуса. Ну, и Господь начинает ему опять повторять, как все заповеди сконцентрированы в […]

https://altarniki.ru/o-vechnoj-zhizni/

Thu, 23 Nov 2017 07:20:24 +0000



http://znaki.0pk.ru/viewtopic.php?pid=56114#p56114

Mon, 18 Nov 2013 20:55:37 +0400

Новая лекция, рекомендую смотреть всем, особенно непочитателям А.И. Осипова.



http://znaki.0pk.ru/viewtopic.php?pid=42961#p42961

Sat, 16 Mar 2013 23:04:19 +0400
Детский труд в Боливии - давняя традиция. В 2014 году здесь даже приняли весьма спорный закон о занятости малолетних, который при определённых условиях позволяет работать с 10 лет.

http://partizzan1941.ucoz.ru/load/nedetskie_uroki/1-1-0-52885

Wed, 17 Jan 2018 14:24:18 GMT

Недетские уроки
Детский труд в Боливии - давняя традиция. В 2014 году здесь даже приняли весьма спорный закон о занятости малолетних, который при определённых условиях позволяет работать с 10 лет.



www.церковно-славянская-библия.рф
X
Книга пророка Аггея премудрости соломона • www.церковно-славянская-библия.рф книга премудрости царя Соломона Последование по исходе души от тела. ЕС Книга пророка Аггея Синодальный перевод. Книга Товита (Тов) Соборное послание святого апостола Иуды Книга Пророка Софонии Шестая седмица по Пасхе (с понедельника по субботу) the sixth week after pascha (monday through saturday). Церковно-славянский язык Четвертая седмица (с понедельника по пяток) fourth week (monday through friday)  (л. рч҃є ѡ҆б.) Знамєна́нїѧ ко є҆вре́ємъ є҆пїсто́лїи [а҃] Бг҃осло́вїе хрⷭ҇то́во во сла́вꙋ ѻ҆́ч҃ꙋ, и҆ бл҃гость над̾ всѣ́ми со ѡ҆чище́нїемъ землены́хъ, ѿне́лиже взы́де во сла́вꙋ нбⷭ҇нꙋю. [в҃] Ꙗ҆́кѡ не слꙋже́бна є҆́сть сла́ва хрⷭ҇то́ва, но бж҃е́ственна, и҆ содѣ́тельна: тѣ́мже не въ ны́нѣшнѣмъ вѣ́цѣ въ не́мъ слꙋгѝ, но въ бꙋ́дꙋщꙋю вселе́ннꙋю. [г҃] Ꙗ҆́кѡ воплоти́сѧ за любо́вь, и҆ за ми́лость, и҆ за прїѧ́знь сꙋ́щꙋю къ на́мъ, на спасе́нїе человѣ́ческое ѿ сме́рти, за прїѧ́знь є҆́же къ немꙋ̀. [д҃] Ꙗ҆́кѡ вѣ́ровати досто́итъ хрⷭ҇тꙋ̀, ꙗ҆́коже мѡѷсе́ови вѣ́роваша, па́че же къ бг҃ꙋ, не́же къ человѣ́кꙋ. [а҃] Въ не́мже, ꙗ҆́кѡ подоба́етъ боѧ́тисѧ дре́внихъ ѿпаде́нїй. [є҃] Оу҆че́нїе, ꙗ҆́кѡ подоба́етъ тща́тисѧ на вѣ́чный поко́й. [ѕ҃] Стра́шное сꙋда̀ па́че словесѐ є҆́же ѿ всѣ́хъ, и҆ бл҃го́е бл҃года́ти свидѣ́тельнѣ, ра́звѣ подо́бна страда́вшемꙋ съ на́ми человѣ́кꙋ. [з҃] Запреще́нїе, ꙗ҆́кѡ є҆щѐ тре́бꙋющымъ ᲂу҆че́нїѧ. [а҃] Въ не́мже, проѧвле́нїе не преспѣ́ѧнїе, ꙗ҆́кѡ не сꙋ́щи вла́сти вторѣ́й. [в҃] Оу҆тѣше́нїе съ похвало́ю. [и҃] Ꙗ҆́кѡ тве́рдо є҆́сть ѡ҆бѣтова́нїе бж҃їе, и҆ и҆́стинно съ заклина́нїемъ. [ѳ҃] Ѡ҆ мелхїседе́цѣ сꙋ́щемъ во ѻ҆́бразъ хрⷭ҇то́въ, по и҆́мени, и҆ гра́дꙋ, и҆ житїю̀, и҆ сщ҃е́нїю. [а҃] Въ не́мже, ꙗ҆́кѡ предчте́тсѧ а҆враа́мъ. [і҃] Ꙗ҆́кѡ преста́нетъ а҆арѡ́не свѧще́нїе землено́е: ста́нетъ же (л. рч҃ѕ) нбⷭ҇ное хрⷭ҇то́во, и҆з̾ и҆но́гѡ ро́да, не по пло́ти, и҆ зако́нꙋ пло́тскꙋ. [а҃і] Превзѧ́тїе бж҃їѧ завѣ́та, па́че пе́рвагѡ ѡ҆чище́нїѧ, и҆́стиною. [в҃і] Ѡ҆ кро́ви хрⷭ҇то́вѣ, въ не́мже но́вый завѣ́тъ, ꙗ҆́кѡ сѐ и҆́стинно ѡ҆чище́нїе є҆́сть при́снѡ, не кровьмѝ живо́тныхъ приноси́мо, и҆́миже мно́жицею бѧ́ше. [г҃і] Свидѣ́тельство ѡ҆ ѡ҆чище́нїи є҆ди́номъ, и҆ привожде́нїе къ бг҃ꙋ. [а҃] Въ не́мже бѣжде́нїе ѡ҆ возраще́нїи вѣ́ры. [д҃і] Бѣжде́нїе возраще́нїѧ стра́шна, приближа́ющагѡсѧ сꙋда̀. [є҃і] Ꙗ҆́кѡ досто́итъ до́бръ нача́токъ, на добрꙋ̀ кончи́нꙋ привестѝ. [ѕ҃і] Ѡ҆ вѣ́рѣ просла́вльшей дрє́внїѧ. [з҃і] Ѡ҆ терпѣ́нїи и҆ чистотѣ̀, поспѣ́шствꙋющꙋ хрⷭ҇тꙋ̀. [и҃і] Ѡ҆ цѣломꙋ́дрїи до́ндеже вре́мѧ є҆́сть и҆справле́нїѧ, не ѿпаде́мъ ѿ негѡ̀, ꙗ҆́коже и҆са́ѵъ не ѡ҆брѣ́те мѣ́ста покаѧ́нїѧ. [ѳ҃і] Ꙗ҆́кѡ стра́шнѣе мѡѷсе́йскихъ бꙋ̑дꙋщаѧ, и҆ бо́льша тща́нїѧ достѡ́йна ны́нѣшнѧѧ. [к҃] Ѡ҆ братолю́бїи и҆ страннолю́бїи. [а҃] Въ не́мже ѡ҆ цѣломꙋ́дрїи. [в҃] Ѡ҆ дово́лѣ. [г҃] Ѡ҆ подо́бїи ѻ҆ц҃є́въ. [к҃а] Ꙗ҆́кѡ не подоба́етъ пло́тски жи́ти по зако́нꙋ, но дꙋхо́внѡ хрⷭ҇тꙋ̀ въ добродѣ́тели. [к҃в] Моли́тва къ бг҃ꙋ ѡ҆ ввожде́нїи въ добродѣ́тель, и҆ смотре́нїе. (л. рч҃ѕ ѡ҆б.) Сказа́нїе ко є҆вре́ємъ посла́нїѧ ст҃а́гѡ а҆пⷭ҇ла па́ѵла. (нлⷣѧ) Сїѐ посыла́етъ ѿ і҆талі́и. Вина́ же посла́нїѧ сїѧ̀ є҆́сть: поне́же і҆ꙋдє́и противлѧ́хꙋсѧ зако́номъ и҆ сѣ́ньми: сегѡ̀ ра́ди а҆по́столъ па́ѵелъ ᲂу҆чи́тель ꙗ҆зы́кѡмъ бы́въ, и҆ въ ꙗ҆зы́ки по́сланъ бы́въ проповѣ́дати благовѣствова́нїе, и҆ посла̑нїѧ посла́въ всѣ̑мъ ꙗ҆зы́кѡмъ, пи́шетъ про́чее и҆ всѣ̑мъ, и҆̀же ѿ ѡ҆брѣ́занїѧ вѣ́ровавшымъ є҆вре́ємъ, сказа́тельно посла́нїе сїѐ ѡ҆ прише́ствїи хрⷭ҇то́вѣ: и҆ ѡ҆ є҆́же сѣ́ни зако́ннѣй преста́вши ᲂу҆жѐ. И҆ пе́рвѣе ᲂу҆́бѡ сказꙋ́етъ проро́кѡмъ, сегѡ̀ ра́ди ᲂу҆́бѡ предпѡ́сланнымъ бы́вшымъ и҆̀мъ, да ꙗ҆̀же ѡ҆ сп҃сѣ возвѣстѧ́тъ, и҆ по ни́хъ са́мъ прїи́детъ. Рабы̑ же бы́ти проро́ки и҆ возвѣсти́тели є҆гѡ̀ прише́ствїю. Самого́ же хрⷭ҇та̀ сн҃а бы́ти бж҃їѧ, и҆́мже всѧ̀ бы́ша: и҆ ꙗ҆́кѡ семꙋ̀ сн҃ꙋ подоба́ше человѣ́кꙋ бы́ти, да же́ртвою тѣлесѐ своегѡ̀ и҆спраздни́тъ сме́рть. Не кро́вїю бо те́льчею, и҆лѝ ко́злею, но кро́вїю хрⷭ҇то́вою хотѧ́ше бы́ти спасе́нїе человѣ́кѡмъ. Сказꙋ́етъ же, ꙗ҆́кѡ ничто́же соверши́лъ є҆́сть зако́нъ, но сѣ́нь и҆мѣ́ѧше грѧдꙋ́щихъ бла̑гъ: и҆ ꙗ҆́кѡ не почи́ша лю́дїе, но ѻ҆́бщъ всѣ̑мъ на́мъ ѡ҆ста́сѧ де́нь поко́ища. Та́коже сказꙋ́етъ, ꙗ҆́кѡ а҆рхїере́йска слꙋ́жба преложи́сѧ ѿ а҆арѡ́на во хрⷭ҇та̀, є҆мꙋ́же ѻ҆́бразъ бѣ̀ мелхїседе́къ, не сы́й ѿ леѵі́а: вѣ́рою же ѡ҆правда̑ннымъ бы́вшымъ ѻ҆ц҃є́мъ сказꙋ́етъ, а҆ не ѿ дѣ́лъ зако́на. Та́же па́ки ѡ҆ ѡ҆бы́чаехъ наꙋчи́въ и҆ си́хъ, и҆ похвали́въ и҆́хъ є҆́же за хрⷭ҇та̀ терпѣ́нїе, и҆ завѣща́въ почита́ти пресвѵ́теры, скончава́етъ посла́нїе. (л. рч҃з) Второ́е сказа́нїе. Сїѐ є҆́же ко є҆вре́ємъ посла́нїе, по нѣ́кїихъ ви́дитсѧ, не бы́ти па́ѵле, и҆ скла́да длѧ пи́сменнагѡ, и҆ за є҆́же не предписа́ти и҆́мѧ своѐ ꙗ҆́коже во всѣ́хъ посла́нїихъ, и҆ за є҆́же глаго́лати: Ка́кѡ мы̀ ᲂу҆бѣжи́мъ ѡ҆ толи́комъ неради́вше спасе́нїи; є҆́же нача́ло прїе́мше глаго́латисѧ ѿ гдⷭ҇а, ѿ слы́шавшихъ и҆звѣсти́сѧ въ на́съ, свидѣ́тельствꙋющꙋ бг҃ꙋ зна́менїи и҆ чꙋдесы̀: є҆́же ᲂу҆́бѡ премѣне́нꙋ бы́вшꙋ скла́дꙋ посла́нїѧ, ꙗ҆вле́на є҆́сть вина̀. Ко є҆вре́ємъ бо спи́сано бы́вше и҆́хъ бесѣ́дою, послѣди́ же преведено̀ бы́вше ѿ лꙋкѝ, ꙗ҆́коже нѣ́цыи глаго́лютъ: И҆ні́и же ѿ кли́мента, є҆гѡ́же и҆ скла́дъ ꙗ҆влѧ́етъ. А҆ є҆́же не предписа́ти и҆́мѧ своѐ въ посла́нїи, вина̀ є҆́сть: поне́же а҆пⷭ҇лъ ꙗ҆зы́кѡвъ бѣ̀ па́ѵелъ, а҆ не і҆ꙋдє́й, зане́же десни́цꙋ дадѐ петрꙋ̀ и҆ а҆по́столѡмъ ѻ҆бще́нїѧ, да са́мъ ᲂу҆́бѡ съ варна́вою во ꙗ҆зы́ки, ѻ҆ни́ же съ петро́мъ во ѡ҆брѣ́занїе. Поне́же ᲂу҆́бѡ ѻ҆бще́нїе про́повѣди слы́шавше бѣ́ѧхꙋ и҆̀же ѿ і҆ꙋдє́и вѣ́ровавшїи, ꙗ҆́кѡ ѿстꙋпле́нїю ѿ зако́на ᲂу҆чи́тъ па́ѵелъ: влѣ́потꙋ пи́шетъ ко є҆вре́ємъ, показа́ти хотѧ̀ согла́сїе. Писа́ же къ ни́мъ, предписа́ти себѐ а҆пⷭ҇ла въ посла́нїи нѣ́сть прили́чно. Свидѣ́тельствꙋетсѧ же и҆ въ про́чихъ посла́нїе бы́ти па́ѵле, въ ни́хже пи́шетъ глаго́лѧ: и҆ ᲂу҆́замъ мои́мъ спострада́сте: и҆ ѿ є҆́же глаго́лати преизли́шнѣ моли́тисѧ, да скорѣ́е ва́мъ ᲂу҆стро́юсѧ. и҆ ѿ є҆́же глаго́лати: позна́йте бра́та на́шего тїмоѳе́а ѿпꙋще́на, съ ни́мже а҆́ще скорѣ́е прїи́детъ ᲂу҆ви́жꙋ ва́съ. Никто́же бо ᲂу҆́бѡ мню̀ и҆́нъ ѿпꙋсти́лъ бы̀ во слꙋже́нїе тїмоѳе́а, то́чїю па́ѵелъ, и҆ сего̀ скорѣ́е ѡ҆жида́ѧ, своѐ и҆̀мъ, ꙗ҆́коже ѻ҆бы́чай є҆мꙋ̀, мно́гажды съ ни́мъ прише́ствїе ѡ҆бѣщава́етъ. И҆ и҆́на же мнѡ́га сказꙋ́ютъ на́мъ є҆гѡ̀ бы́ти посла́нїю, ꙗ҆́коже и҆ са́мо прочита́нїе пред̾идꙋ́ще наꙋчи́тъ. (л. рч҃з ѡ҆б.) КО Є҆ВРЕ́ЄМЪ ПОСЛА́НІЕ СТ҃А́ГѠ А҆ПО́СТОЛА ПА́ѴЛА. Глава̀ пе́рваѧ. (заⷱ҇ т҃г) [а҃] сⷯ а҃ Многоча́стнѣ{Въ сꙋббѡ́тꙋ а҃-ю поста̀. Сїе́ же и҆ въ на́вечерїи ржⷭ҇тва̀ хрⷭ҇то́ва.} и҆ многоѻбра́знѣ дре́вле бг҃ъ глаго́лавый ѻ҆ц҃є́мъ во проро́цѣхъ, в҃ Въ послѣ́докъ дні́й си́хъ глаго́ла на́мъ въ сн҃ѣ, є҆го́же положѝ наслѣ́дника всѣ̑мъ, и҆́мже и҆ вѣ́ки сотворѝ. г҃ И҆́же сы́й сїѧ́нїе сла́вы, и҆ ѻ҆́бразъ ѵ҆поста́си є҆гѡ̀: носѧ́ же всѧ́чєскаѧ глаго́ломъ си́лы своеѧ̀, собо́ю ѡ҆чище́нїе сотвори́въ грѣхѡ́въ на́шихъ, сѣ́де ѡ҆деснꙋ́ю престо́ла вели́чествїѧ на высо́кихъ. д҃ Толи́кѡ лꙋ́чшїй бы́въ а҆́гг҃лъ, є҆ли́кѡ пресла́внѣе па́че и҆́хъ наслѣ́дствова и҆́мѧ. [в҃] є҃ Комꙋ́ бо речѐ когда̀ ѿ а҆́гг҃лъ: сн҃ъ мо́й є҆сѝ ты̀, а҆́зъ дне́сь роди́хъ тѧ̀; и҆ па́ки: а҆́зъ бꙋ́дꙋ є҆мꙋ̀ во ѻ҆ц҃а̀, и҆ то́й бꙋ́детъ мнѣ̀ въ сн҃а; ѕ҃ Є҆гда́ же па́ки вво́дитъ перворо́днаго во вселе́ннꙋю, глаго́летъ: и҆ да покло́нѧтсѧ є҆мꙋ̀ всѝ а҆́гг҃ли бж҃їи. з҃ И҆ ко а҆́гг҃лѡмъ (л. рч҃и) ᲂу҆́бѡ глаго́летъ: творѧ́й а҆́гг҃лы своѧ̀ дх҃и, и҆ слꙋги̑ своѧ̀ ѻ҆́гнь палѧ́щь. и҃ Къ сн҃ꙋ же: престо́лъ тво́й бж҃е, въ вѣ́къ вѣ́ка: же́злъ пра́вости, же́злъ ца́рствїѧ твоегѡ̀. ѳ҃ Возлюби́лъ є҆сѝ пра́вдꙋ, и҆ возненави́дѣлъ є҆сѝ беззако́нїе: сегѡ̀ ра́ди пома́за тѧ̀ бж҃е, бг҃ъ тво́й, є҆ле́емъ ра́дости, па́че прича̑стникъ твои́хъ. (заⷱ҇ т҃д) і҃ И҆ па́ки: въ нача́лѣ ты̀ гдⷭ҇и꙳{Недѣ́лѧ втора́ѧ поста̀: Въ нача́лѣ ты̀ гдⷭ҇и꙳} зе́млю ѡ҆снова́лъ є҆сѝ, и҆ дѣла̀ рꙋкꙋ̀ твое́ю сꙋ́ть нб҃са̀: а҃і Та̑ поги́бнꙋтъ, ты́ же пребыва́еши, и҆ всѧ̑ ꙗ҆́коже ри́за ѡ҆бетша́ютъ: в҃і И҆ ꙗ҆́кѡ ѻ҆де́ждꙋ свїе́ши и҆̀хъ, и҆ и҆змѣнѧ́тсѧ: ты́ же то́йжде є҆сѝ, и҆ лѣ̑та твоѧ̀ не ѡ҆скꙋдѣ́ютъ. Коне́цъ сꙋббѡ́тѣ, и҆ на́вечерїю. г҃і Комꙋ́ же ѿ а҆́гг҃лъ речѐ когда̀: сѣдѝ ѡ҆деснꙋ́ю менѐ, до́ндеже положꙋ̀ врагѝ твоѧ̀ подно́жїе но́гъ твои́хъ; д҃і Не вси́ ли сꙋ́ть слꙋже́бнїи дꙋ́си, въ слꙋже́нїе посыла́еми за хотѧ́щихъ наслѣ́довати спасе́нїе; Глава̀ втора́ѧ. сⷯ а҃ Сегѡ̀ ра́ди подоба́етъ на́мъ ли́шшее внима́ти слы̑шаннымъ, да не когда̀ ѿпа́днемъ. (заⷱ҇ т҃є) в҃ А҆́ще бо꙳꙳{Ное́мврїа и҃, а҆рха́гг҃лѡмъ: Бра́тїе, а҆́ще꙳꙳} глаго́ланное а҆́гг҃лы сло́во бы́сть и҆звѣ́стно, и҆ всѧ́ко престꙋпле́нїе и҆ ѡ҆слꙋша́нїе пра́ведное прїѧ́тъ мздовоздаѧ́нїе: г҃ Ка́кѡ мы̀ ᲂу҆бѣжи́мъ ѡ҆ (л. рч҃и ѡ҆б.) толи́цѣмъ неради́вше спасе́нїи; є҆́же зача́ло прїе́мше глаго́латисѧ ѿ гдⷭ҇а, слы́шавшими въ на́съ и҆звѣсти́сѧ. Коне́цъ недѣ́ли. д҃ Сосвидѣ́тельствꙋющꙋ бг҃ꙋ, зна́меньми же и҆ чꙋдесы̀, и҆ разли́чными си́лами, и҆ дх҃а ст҃а́гѡ раздѣле́ньми, по свое́й є҆мꙋ̀ во́ли. є҃ Не а҆́гг҃лѡмъ бо покорѝ бг҃ъ вселе́ннꙋю грѧдꙋ́щꙋю, ѡ҆ не́йже глаго́лемъ. ѕ҃ Засвидѣ́тельствова же нѣ́гдѣ нѣ́кто, глаго́лѧ: что́ є҆сть человѣ́къ, ꙗ҆́кѡ по́мниши є҆го̀; и҆лѝ сн҃ъ человѣ́ческїй, ꙗ҆́кѡ посѣща́еши и҆̀; з҃ Оу҆ма́лилъ є҆сѝ є҆го̀ ма́лымъ нѣ́чимъ ѿ а҆́гг҃лъ: сла́вою и҆ че́стїю вѣнча́лъ є҆сѝ є҆го̀, и҆ поста́вилъ є҆сѝ є҆го̀ над̾ дѣ́лы рꙋкꙋ̀ твое́ю: и҃ Всѧ̑ покори́лъ є҆сѝ под̾ но́зѣ є҆гѡ̀. внегда́ же покори́ти є҆мꙋ̀ всѧ́чєскаѧ, ничто́же ѡ҆ста́ви є҆мꙋ̀ непокоре́но: ны́нѣ же не ᲂу҆̀ ви́димъ є҆мꙋ̀ всѧ́чєскаѧ покоре́на. [г҃] ѳ҃ А҆ ᲂу҆ма́ленаго ма́лымъ чи́мъ ѿ а҆́гг҃лъ ви́димъ і҆и҃са, за прїѧ́тїе сме́рти, сла́вою и҆ че́стїю вѣнча́нна: ꙗ҆́кѡ да бл҃года́тїю бж҃їею за всѣ́хъ вкꙋ́ситъ сме́рти. і҃ Подоба́ше бо є҆мꙋ̀, є҆гѡ́же ра́ди всѧ́чєскаѧ, и҆ и҆́мже всѧ́чєскаѧ, приве́дшꙋ мно́ги сы́ны въ сла́вꙋ, нача́льника спасе́нїѧ и҆́хъ страда́ньми соверши́ти. Коне́цъ безплѡ́тнымъ. (заⷱ҇ т҃ѕ) а҃і И҆ ст҃ѧ́й бо꙳{На бл҃говѣ́щенїе, и҆ на собо́ръ бцⷣы: Бра́тїе, ст҃ѧ́й꙳ Сїе́ же и҆ въ вели́кїй пѧто́къ, на ѕ҃-мъ часѣ̀.} и҆ ѡ҆сщ҃а́емїи, ѿ є҆ди́нагѡ всѝ: є҆ѧ́же ра́ди вины̀ не стыди́тсѧ бра́тїю нарица́ти и҆̀хъ, глаго́лѧ: в҃і Возвѣщꙋ̀ и҆́мѧ твоѐ бра́тїи мое́й, посредѣ̀ (л. рч҃ѳ) цр҃кве воспою́ тѧ. г҃і И҆ па́ки: а҆́зъ бꙋ́дꙋ надѣ́ѧсѧ на́нь. и҆ па́ки: сѐ а҆́зъ и҆ дѣ́ти, ꙗ҆̀же мѝ да́лъ є҆́сть бг҃ъ. д҃і Поне́же ᲂу҆́бѡ дѣ́ти прїѡбщи́шасѧ пло́ти и҆ кро́ви, и҆ то́й прїи́скреннѣ прїѡбщи́сѧ тѣ́хже, да сме́ртїю ᲂу҆праздни́тъ и҆мꙋ́щаго держа́вꙋ сме́рти, си́рѣчь, дїа́вола: є҃і И҆ и҆зба́витъ си́хъ, є҆ли́цы стра́хомъ сме́рти чрез̾ всѐ житїѐ пови́нни бѣ́ша рабо́тѣ. ѕ҃і Не ѿ а҆́гг҃лъ ᲂу҆́бѡ ꙾когда̀꙾{꙾вои́стиннꙋ꙾} прїе́млетъ, но ѿ сѣ́мене а҆враа́мова прїе́млетъ: з҃і Ѿню́дꙋже до́лженъ бѣ̀ по всемꙋ̀ подо́битисѧ бра́тїи, да ми́лостивъ бꙋ́детъ и҆ вѣ́ренъ первосщ҃е́нникъ въ тѣ́хъ, ꙗ҆̀же къ бг҃ꙋ, во є҆́же ѡ҆чи́стити грѣхѝ людскі́ѧ. и҃і Въ не́мже бо пострада̀ са́мъ и҆скꙋше́нъ бы́въ, мо́жетъ и҆ и҆скꙋша́ємымъ помощѝ. Коне́цъ пра́здникꙋ бцⷣы, и҆ ѕ҃-мꙋ часꙋ̀. Глава̀ тре́тїѧ. (заⷱ҇ т҃з) [д҃] сⷯ а҃ Тѣ́мже бра́тїе ст҃а́ѧ,꙳{На ѡ҆сщ҃е́нїе цр҃кве: Бра́тїе ст҃а́ѧ,꙳} зва́нїѧ нбⷭ҇нагѡ прича́стницы, разꙋмѣ́йте посла́нника и҆ свѧти́телѧ и҆сповѣ́данїѧ на́шегѡ і҆и҃са хрⷭ҇та̀, в҃ Вѣ́рна сꙋ́ща сотво́ршемꙋ є҆го̀, ꙗ҆́коже и҆ мѡѷсе́й во все́мъ домꙋ̀ є҆гѡ̀. г҃ Мно́жайшей бо сла́вѣ се́й па́че мѡѷсе́а сподо́бисѧ, є҆ли́кѡ мно́жайшꙋю че́сть и҆́мать па́че до́мꙋ, сотвори́вый є҆го̀. д҃ Всѧ́къ бо до́мъ созида́етсѧ ѿ нѣ́коегѡ: а҆ сотвори́вый всѧ́чєскаѧ, бг҃ъ. Коне́цъ ѡ҆сщ҃е́нїю. (л. рч҃ѳ ѡ҆б.) (заⷱ҇ т҃и) є҃ И҆ мѡѷсе́й ᲂу҆́бѡ вѣ́ренъ бѣ̀꙳{Въ понедѣ́льникъ к҃ѳ-ѧ недѣ́ли: Бра́тїе, мѡѷсе́й вѣ́ренъ бѣ̀꙳} во все́мъ домꙋ̀ є҆гѡ̀, ꙗ҆́коже слꙋга̀, во свидѣ́тельство глаго́латисѧ и҆мѣ́вшымъ: ѕ҃ Хрⷭ҇то́съ же ꙗ҆́коже сн҃ъ въ домꙋ̀ свое́мъ: є҆гѡ́же до́мъ мы̀ є҆смы̀, а҆́ще ᲂу҆́бѡ дерзнове́нїе и҆ похвалꙋ̀ ᲂу҆пова́нїѧ, да́же до конца̀ и҆звѣ́стнѡ ᲂу҆держи́мъ. [а҃] з҃ Тѣ́мже ꙗ҆́коже глаго́летъ дх҃ъ ст҃ы́й: дне́сь, а҆́ще гла́съ є҆гѡ̀ ᲂу҆слы́шите, и҃ Не ѡ҆жесточи́те серде́цъ ва́шихъ, ꙗ҆́коже въ прогнѣ́ванїи, по днѝ и҆скꙋше́нїѧ въ пꙋсты́ни: ѳ҃ И҆дѣ́же и҆скꙋси́ша мѧ̀ ѻ҆ц҃ы̀ ва́ши, и҆скꙋси́ша мѧ̀ и҆ ви́дѣша дѣла̀ моѧ̀ четы́редесѧть лѣ́тъ. і҃ Сегѡ̀ ра́ди негодова́хъ ро́да тогѡ̀, и҆ рѣ́хъ: при́снѡ блꙋ́дѧтъ се́рдцемъ: ті́и же не позна́ша пꙋте́й мои́хъ. а҃і Ꙗ҆́кѡ клѧ́хсѧ во гнѣ́вѣ мое́мъ, а҆́ще вни́дꙋтъ въ поко́й мо́й. Престꙋпѝ понедѣ́льникꙋ. (заⷱ҇ т҃ѳ) в҃і Блюди́те бра́тїе,꙳꙳{Въ сꙋббѡ́тꙋ в҃-ю поста̀: Бра́тїе, блюди́те꙳꙳} да не когда̀ бꙋ́детъ въ нѣ́коемъ ѿ ва́съ се́рдце лꙋка́во, и҆спо́лнено невѣ́рїѧ, во є҆́же ѿстꙋпи́ти ѿ бг҃а жи́ва. г҃і Но ᲂу҆тѣша́йте себѐ на всѧ́къ де́нь, до́ндеже дне́сь нарица́етсѧ: да не ѡ҆жесточи́тсѧ нѣ́кто ѿ ва́съ ле́стїю грѣхо́вною. д҃і Прича́стницы бо бы́хомъ хрⷭ҇тꙋ̀, а҆́ще ᲂу҆́бѡ нача́токъ соста́ва, да́же до конца̀ и҆звѣ́стенъ ᲂу҆держи́мъ. є҃і Внегда̀ глаго́летъ: дне́сь, а҆́ще гла́съ є҆гѡ̀ ᲂу҆слы́шите, не ѡ҆жесточи́те серде́цъ ва́шихъ, ꙗ҆́коже въ (л. с҃) прогнѣ́ванїи. ѕ҃і Нѣ́цыи бо слы́шавше, прогнѣ́ваша: но не всѝ и҆зше́дшїи и҆з̾ є҆гѵ́пта съ мѡѷсе́омъ. Коне́цъ сꙋббѡ́тѣ. Чтѝ понедѣ́льникꙋ: (пнⷣе) з҃і Ко́ихъ же негодова̀ четы́редесѧть лѣ́тъ; не согрѣши́вшихъ ли, и҆́хже кѡ́сти падо́ша въ пꙋсты́ни; и҃і Котѡ́рымъ же клѧ́лсѧ не вни́ти въ поко́ище є҆гѡ̀; ꙗ҆́вѣ, ꙗ҆́кѡ проти́вльшымсѧ. ѳ҃і И҆ ви́димъ, ꙗ҆́кѡ не возмого́ша вни́ти за невѣ́рствїе. Коне́цъ понедѣ́льникꙋ. Глава̀ четве́ртаѧ. (заⷱ҇ т҃і) [є҃] сⷯ а҃ Да ᲂу҆бои́мсѧ ᲂу҆̀бо, да не когда̀ ѡ҆ста́вленꙋ ѡ҆бѣтова́нїю꙳{Во вто́рникъ к҃ѳ-ѧ недѣ́ли: Бра́тїе, ᲂу҆бои́мсѧ, да не когда̀ ѡ҆ста́вленꙋ ѡ҆бѣтова́нїю бж҃їю꙳} вни́ти въ поко́й є҆гѡ̀, ꙗ҆ви́тсѧ кто̀ ѿ ва́съ лиши́всѧ. в҃ И҆́бо є҆смы̀ бл҃говѣствова́ни, ꙗ҆́коже и҆ ѻ҆нѝ: но не по́льзова ѻ҆́нѣхъ сло́во слꙋ́ха, нерастворе́нное вѣ́рою слы́шавшихъ. г҃ Вхо́димъ бо въ поко́й вѣ́ровавшїи, ꙗ҆́коже речѐ: ꙗ҆́кѡ клѧ́хсѧ во гнѣ́вѣ мое́мъ, а҆́ще вни́дꙋтъ въ поко́й мо́й: а҆́ще и҆ дѣлѡ́мъ ѿ сложе́нїѧ мі́ра бы́вшымъ. д҃ Рече́ бо нѣ́гдѣ ѡ҆ седмо́мъ си́це: и҆ почѝ бг҃ъ въ де́нь седмы́й ѿ всѣ́хъ дѣ́лъ свои́хъ: є҃ И҆ ѡ҆ се́мъ па́ки: а҆́ще вни́дꙋтъ въ поко́й мо́й. ѕ҃ Поне́же ᲂу҆́бѡ ꙾лише́ни нѣ́цыи꙾{꙾ѡ҆стае́тсѧ нѣ́кїимъ꙾} вни́ти въ него̀, и҆ и҆̀же пре́жде благовѣствова́ни бы́ша, не внидо́ша за непослꙋша́нїе: з҃ Па́ки нѣ́кїй ᲂу҆ставлѧ́етъ де́нь, дне́сь, въ дв҃дѣ глаго́лѧ, по толи́цѣхъ лѣ́тѣхъ, ꙗ҆́коже пре́жде (л. с҃ ѡ҆б.) глаго́ласѧ: дне́сь, а҆́ще гла́съ є҆гѡ̀ ᲂу҆слы́шите, не ѡ҆жесточи́те серде́цъ ва́шихъ. и҃ А҆́ще бо бы ѻ҆́нѣхъ і҆и҃съ ᲂу҆поко́илъ, не бы̀ ѡ҆ и҆но́мъ днѝ глаго́лалъ по си́хъ. ѳ҃ Оу҆̀бо ѡ҆ста́влено є҆́сть и҆ є҆щѐ сꙋббѡ́тство лю́демъ бж҃їимъ. і҃ Вше́дый бо въ поко́й є҆гѡ̀, и҆ то́й почѝ ѿ дѣ́лъ свои́хъ, ꙗ҆́коже и҆ ѿ свои́хъ бг҃ъ. а҃і Потщи́мсѧ ᲂу҆̀бо вни́ти во ѻ҆́ный поко́й, да не кто̀ въ тꙋ́же при́тчꙋ противле́нїѧ впаде́тъ. [ѕ҃] в҃і Жи́во бо сло́во бж҃їе, и҆ дѣ́йственно, и҆ ѻ҆стрѣ́йше па́че всѧ́кагѡ меча̀ ѻ҆бою́дꙋ ѻ҆стра̀, и҆ проходѧ́щее да́же до раздѣле́нїѧ дꙋши́ же и҆ дꙋ́ха, членѡ́въ же и҆ мозгѡ́въ, и҆ сꙋди́тельно помышле́нїємъ и҆ мы́слемъ сердє́чнымъ. г҃і И҆ нѣ́сть тва́рь неѧвле́на пред̾ ни́мъ: всѧ̑ же нага̀ и҆ ѡ҆б̾ѧвле́нна пред̾ ѻ҆чи́ма є҆гѡ̀, къ немꙋ́же на́мъ сло́во. Коне́цъ вто́рникꙋ. (заⷱ҇ та҃і) д҃і И҆мꙋ́ще ᲂу҆̀бо꙳{Недѣ́лѧ г҃-ѧ поста̀: Бра́тїе, и҆мꙋ́ще꙳} а҆рхїере́а вели́ка, проше́дшаго нб҃са̀, і҆и҃са сн҃а бж҃їѧ, да держи́мсѧ и҆сповѣ́данїѧ. є҃і Не и҆́мамы бо а҆рхїере́а не могꙋ́ща спострада́ти не́мощемъ на́шымъ: но и҆скꙋше́на по всѧ́чєскимъ по подо́бїю, ра́звѣ грѣха̀. ѕ҃і Да пристꙋпа́емъ ᲂу҆̀бо съ дерзнове́нїемъ къ престо́лꙋ благода́ти, ꙗ҆́кѡ да прїи́мемъ ми́лость, и҆ благода́ть ѡ҆брѧ́щемъ во благовре́меннꙋ по́мощь. Глава̀ пѧ́таѧ. сⷯ а҃ Всѧ́къ бо первосвѧще́нникъ ѿ человѣ̑къ прїе́млемь, за человѣ́ки поставлѧ́етсѧ на слꙋ́жбы, ꙗ҆̀же къ бг҃ꙋ, да прино́ситъ да́ры же и҆ (л. с҃а) жє́ртвы ѡ҆ грѣсѣ́хъ. в҃ Спострада́ти могі́й невѣ́жствꙋющымъ и҆ заблꙋжда́ющымъ: поне́же и҆ то́й не́мощїю ѡ҆бложе́нъ є҆́сть. г҃ И҆ сегѡ̀ ра́ди до́лженъ є҆́сть ꙗ҆́коже ѡ҆ лю́дехъ, та́коже и҆ ѡ҆ себѣ̀ приноси́ти за грѣхѝ. (заⷱ҇) д҃ Никто́же са́мъ꙳{Ѻ҆́бще свѧти́телємъ: Бра́тїе, никто́же са́мъ꙳} ѡ҆ себѣ̀ прїе́млетъ че́сть, но зва́нный ѿ бг҃а, ꙗ҆́коже и҆ а҆арѡ́нъ: є҃ Та́кѡ и҆ хрⷭ҇то́съ, не себѐ просла́ви бы́ти первосщ҃е́нника, но глаго́лавый къ немꙋ̀: сн҃ъ мо́й є҆сѝ ты̀, а҆́зъ дне́сь роди́хъ тѧ̀. ѕ҃ Ꙗ҆́коже и҆ и҆́ндѣ глаго́летъ: ты̀ є҆сѝ сщ҃е́нникъ во вѣ́къ по чи́нꙋ мелхїседе́ковꙋ: Коне́цъ недѣ́ли. з҃ И҆́же во дне́хъ пло́ти своеѧ̀, молє́нїѧ же и҆ мл҃твы къ могꙋ́щемꙋ спастѝ є҆го̀ ѿ сме́рти, съ во́племъ крѣ́пкимъ и҆ со слеза́ми прине́съ, и҆ ᲂу҆слы́шанъ бы́въ ѿ благоговѣ́инства. и҃ А҆́ще бо и҆ сн҃ъ бѧ́ше, ѻ҆ба́че навы́че, ѿѻнꙋ́дꙋже пострада̀, послꙋша́нїю: ѳ҃ И҆ соверши́всѧ, бы́сть всѣ̑мъ послꙋ́шающымъ є҆гѡ̀ вино́венъ, спасе́нїѧ вѣ́чнагѡ. і҃ Нарече́нъ ѿ бг҃а первосщ҃е́нникъ по чи́нꙋ мелхїседе́ковꙋ. Коне́цъ ст҃и́телємъ. (заⷱ҇ тв҃і) [з҃] а҃і Ѡ҆ не́мже꙳꙳{Въ сре́дꙋ к҃ѳ недѣ́ли: Бра́тїе, ѡ҆ мелхїседе́цѣ꙳꙳} мно́гое на́мъ сло́во, и҆ неꙋдо́бь сказа́емое глаго́лати, поне́же не́мощни бы́сте слꙋ́хи. в҃і И҆́бо до́лжни сꙋ́ще бы́ти ᲂу҆чи́тели лѣ́та ра́ди, па́ки тре́бꙋете ᲂу҆чи́тисѧ, ка́ѧ пи́смена нача́ла слове́съ бж҃їихъ, и҆ бы́сте тре́бꙋюще млека̀, а҆ не крѣ́пкїѧ (л. с҃а ѡ҆б.) пи́щи. г҃і Всѧ́къ бо причаща́ѧйсѧ млека̀, неискꙋ́сенъ сло́ва пра́вды: младе́нецъ бо є҆́сть. д҃і Соверше́нныхъ же є҆́сть тве́рдаѧ пи́ща, и҆мꙋ́щихъ чꙋ̑вствїѧ ѡ҆бꙋче́на до́лгимъ ᲂу҆че́нїемъ, въ разсꙋжде́нїе добра́ же и҆ ѕла̀.