Войдите в аккаунт Google. И обновите страницу
1 шашлык-машлык
Ко ефессеям послание святого апостола Павла the Epistle of the holy apostle paul to the Ephesians. Церковно-славянский язык К Титу послание святого апостола Павла the Epistle of the holy apostle paul to titus Послание пастырское к Титу святаго апостола Павла на церковнославянском языке ФБ Третья книга Маккавейская (3Макк) Троицкая родительская суббота, поминовение усопших the saturday before pentecost, the commemoration of those who have fallen asleep (soul saturday, memorial saturday) Преподобный Ефрем Сирин. Толкование на книгу пророчества Малахии Православное вероучение и теория эволюции Соборное послание святого апостола Иуды 1 паралипоменон • www.церковно-славянская-библия.рф 1 паралипоменон

Послание ко евреемъ святаго апостола Павла


Послание к Евреям — книга Нового Завета. Традиционно приписывается апостолу Павлу.

Знаменания ко евреем эпистолии


Послание к евреям Послание ко евреемъ святаго апостола Павла Глава 1. Зачало 303. 1 Многочастне и многообразне древле бог глаголавый отцем во пророцех, 2 в последок дний сих глагола нам в сыне, егоже положи наследника всем, имже и веки сотвори [...] Читать гражданским шрифтом >>>

Послание к евреям апостола Павла.


Wed, 23 May 2012 04:42:20 UT

Каждая пятая пара волгоградцев венчается в церкви

  • ... Игореве» конца XII века. А современная наука установила, что славянская письменность появилась в IX веке, когда святые Кирилл и Мефодий перевели Библию на славянский язык. И дети должны знать, что наша культура гораздо...
  • http://news.rambler.ru/14047804/
    Wed, 13 Aug 2014 14:00:14 UT

    В Ульяновске День левши отмечают 30 тысяч мужчин и 24 тысячи женщин

  • ... маленькой кузнечной мастерской, воссозданной по старинным книгам гравёрами авиационно-промышленного комплекса «Авиастар» Иваном Монастырским и Александром Романовым. Своё детище — Симбирский кузнечный двор, назвали они «Корч», от старославянского слова «корчий», что значит кузнец...
  • http://news.rambler.ru/26438479/
    Tue, 18 Jan 2011 09:29:00 UT

    Крещение Господне

  • ... церковных праздников. По церковно-славянской традиции праздник Крещение считается по своей важности аналогичным Рождеству: на Рождество Господь явился в мир, но только на Крещение он явил свою божественную сущность. Согласно Библии, в этот...
  • http://news.rambler.ru/8748598/
    Fri, 01 Jul 2011 08:37:31 UT

    Почему в русской церкви молятся на церковно-славянском языке

  • ... Первого церковно-славянский язык стал окончательно только церковным. С тех пор область его применения только уменьшается. Если до петровских времен вся церковная письменность была на славянском языке, —, а это и богослужебные тексты и Библия...
  • http://news.rambler.ru/10353787/
    Fri, 07 Mar 2014 04:49:00 UT

    Арт-гид по Петербургу. 7-14 марта

  • ... один Бог…», на которой будет представлена личная Библия Павла I, изданная в 1778 году. Экспонат является седьмым из 10 изданий Елизаветинской Библии XVIII века на церковно-славянском языке. Библия издана ин-октаво (размером в восьмую...
  • http://news.rambler.ru/23983726/
    Thu, 12 Mar 2015 14:45:00 UT

    В калужском Малоярославце открылась выставка уникальных изданий православной литературы

  • Это книги из фондов епархиальной библиотеки и музейно-выставочного центра — «Новый Завет Господа нашего Иисуса Христа», изданный в 1885 году в Санкт-Петербургской синодальной типографии, Триодь цветная, напечатанная на старославянском языке, толковая...
  • http://news.rambler.ru/29547978/
    Sun, 09 Dec 2012 23:15:42 UT

    Бог знает откуда

  • ... язык входит в область моей ответственности на тех же основаниях что и, например, карамзинский или старославянский лексический слой русского языка. Английскую поэзию я хорошо знаю и очень люблю, но непосредственного значения...
  • http://news.rambler.ru/16724277/
    Wed, 04 May 2011 13:20:00 UT

    Календарь как полезное чтение

  • ..., — что это первые славянские стихи, которые были опубликованы. Еще одна серьезная деталь, на которую обращает внимание Андрей Вознесенский: стихи написаны на языке, приближенном к народному, а не на церковно-славянском. Они расположены в...
  • http://news.rambler.ru/9810898/
    Mon, 24 Mar 2014 06:41:00 UT

    Священник Геннадий Фаст: Хакасия проходит период двоеверия

  • ... он сделан, это первый прорыв, и теперь я на каждой службе читаю Евангелие и на церковно-славянском языке, и на хакасском. — Пришлось вам выучить хакасский? — Выучить — это слишком для меня много сказано...
  • http://news.rambler.ru/24238101/
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT

    «Отче наш» наказано читать по-новому

  • ... то, что в большинстве храмов РПЦ в России и за ее пределами службы ведутся на церковно-славянском языке, наряду с этим есть и так называемые миссионерские богослужения. Они частично проводятся на национальных...
  • http://news.rambler.ru/10066044/
    SLAVONIC = (л. рч҃є ѡ҆б.) Знамєна́нїѧ ко є҆вре́ємъ є҆пїсто́лїи [а҃] Бг҃осло́вїе хрⷭ҇то́во во сла́вꙋ ѻ҆́ч҃ꙋ, и҆ бл҃гость над̾ всѣ́ми со ѡ҆чище́нїемъ землены́хъ, ѿне́лиже взы́де во сла́вꙋ нбⷭ҇нꙋю. [в҃] Ꙗ҆́кѡ не слꙋже́бна є҆́сть сла́ва хрⷭ҇то́ва, но бж҃е́ственна, и҆ содѣ́тельна: тѣ́мже не въ ны́нѣшнѣмъ вѣ́цѣ въ не́мъ слꙋгѝ, но въ бꙋ́дꙋщꙋю вселе́ннꙋю. [г҃] Ꙗ҆́кѡ воплоти́сѧ за любо́вь, и҆ за ми́лость, и҆ за прїѧ́знь сꙋ́щꙋю къ на́мъ, на спасе́нїе человѣ́ческое ѿ сме́рти, за прїѧ́знь є҆́же къ немꙋ̀. [д҃] Ꙗ҆́кѡ вѣ́ровати досто́итъ хрⷭ҇тꙋ̀, ꙗ҆́коже мѡѷсе́ови вѣ́роваша, па́че же къ бг҃ꙋ, не́же къ человѣ́кꙋ. [а҃] Въ не́мже, ꙗ҆́кѡ подоба́етъ боѧ́тисѧ дре́внихъ ѿпаде́нїй. [є҃] Оу҆че́нїе, ꙗ҆́кѡ подоба́етъ тща́тисѧ на вѣ́чный поко́й. [ѕ҃] Стра́шное сꙋда̀ па́че словесѐ є҆́же ѿ всѣ́хъ, и҆ бл҃го́е бл҃года́ти свидѣ́тельнѣ, ра́звѣ подо́бна страда́вшемꙋ съ на́ми человѣ́кꙋ. [з҃] Запреще́нїе, ꙗ҆́кѡ є҆щѐ тре́бꙋющымъ ᲂу҆че́нїѧ. [а҃] Въ не́мже, проѧвле́нїе не преспѣ́ѧнїе, ꙗ҆́кѡ не сꙋ́щи вла́сти вторѣ́й. [в҃] Оу҆тѣше́нїе съ похвало́ю. [и҃] Ꙗ҆́кѡ тве́рдо є҆́сть ѡ҆бѣтова́нїе бж҃їе, и҆ и҆́стинно съ заклина́нїемъ. [ѳ҃] Ѡ҆ мелхїседе́цѣ сꙋ́щемъ во ѻ҆́бразъ хрⷭ҇то́въ, по и҆́мени, и҆ гра́дꙋ, и҆ житїю̀, и҆ сщ҃е́нїю. [а҃] Въ не́мже, ꙗ҆́кѡ предчте́тсѧ а҆враа́мъ. [і҃] Ꙗ҆́кѡ преста́нетъ а҆арѡ́не свѧще́нїе землено́е: ста́нетъ же (л. рч҃ѕ) нбⷭ҇ное хрⷭ҇то́во, и҆з̾ и҆но́гѡ ро́да, не по пло́ти, и҆ зако́нꙋ пло́тскꙋ. [а҃і] Превзѧ́тїе бж҃їѧ завѣ́та, па́че пе́рвагѡ ѡ҆чище́нїѧ, и҆́стиною. [в҃і] Ѡ҆ кро́ви хрⷭ҇то́вѣ, въ не́мже но́вый завѣ́тъ, ꙗ҆́кѡ сѐ и҆́стинно ѡ҆чище́нїе є҆́сть при́снѡ, не кровьмѝ живо́тныхъ приноси́мо, и҆́миже мно́жицею бѧ́ше. [г҃і] Свидѣ́тельство ѡ҆ ѡ҆чище́нїи є҆ди́номъ, и҆ привожде́нїе къ бг҃ꙋ. [а҃] Въ не́мже бѣжде́нїе ѡ҆ возраще́нїи вѣ́ры. [д҃і] Бѣжде́нїе возраще́нїѧ стра́шна, приближа́ющагѡсѧ сꙋда̀. [є҃і] Ꙗ҆́кѡ досто́итъ до́бръ нача́токъ, на добрꙋ̀ кончи́нꙋ привестѝ. [ѕ҃і] Ѡ҆ вѣ́рѣ просла́вльшей дрє́внїѧ. [з҃і] Ѡ҆ терпѣ́нїи и҆ чистотѣ̀, поспѣ́шствꙋющꙋ хрⷭ҇тꙋ̀. [и҃і] Ѡ҆ цѣломꙋ́дрїи до́ндеже вре́мѧ є҆́сть и҆справле́нїѧ, не ѿпаде́мъ ѿ негѡ̀, ꙗ҆́коже и҆са́ѵъ не ѡ҆брѣ́те мѣ́ста покаѧ́нїѧ. [ѳ҃і] Ꙗ҆́кѡ стра́шнѣе мѡѷсе́йскихъ бꙋ̑дꙋщаѧ, и҆ бо́льша тща́нїѧ достѡ́йна ны́нѣшнѧѧ. [к҃] Ѡ҆ братолю́бїи и҆ страннолю́бїи. [а҃] Въ не́мже ѡ҆ цѣломꙋ́дрїи. [в҃] Ѡ҆ дово́лѣ. [г҃] Ѡ҆ подо́бїи ѻ҆ц҃є́въ. [к҃а] Ꙗ҆́кѡ не подоба́етъ пло́тски жи́ти по зако́нꙋ, но дꙋхо́внѡ хрⷭ҇тꙋ̀ въ добродѣ́тели. [к҃в] Моли́тва къ бг҃ꙋ ѡ҆ ввожде́нїи въ добродѣ́тель, и҆ смотре́нїе. (л. рч҃ѕ ѡ҆б.) Сказа́нїе ко є҆вре́ємъ посла́нїѧ ст҃а́гѡ а҆пⷭ҇ла па́ѵла. (нлⷣѧ) Сїѐ посыла́етъ ѿ і҆талі́и. Вина́ же посла́нїѧ сїѧ̀ є҆́сть: поне́же і҆ꙋдє́и противлѧ́хꙋсѧ зако́номъ и҆ сѣ́ньми: сегѡ̀ ра́ди а҆по́столъ па́ѵелъ ᲂу҆чи́тель ꙗ҆зы́кѡмъ бы́въ, и҆ въ ꙗ҆зы́ки по́сланъ бы́въ проповѣ́дати благовѣствова́нїе, и҆ посла̑нїѧ посла́въ всѣ̑мъ ꙗ҆зы́кѡмъ, пи́шетъ про́чее и҆ всѣ̑мъ, и҆̀же ѿ ѡ҆брѣ́занїѧ вѣ́ровавшымъ є҆вре́ємъ, сказа́тельно посла́нїе сїѐ ѡ҆ прише́ствїи хрⷭ҇то́вѣ: и҆ ѡ҆ є҆́же сѣ́ни зако́ннѣй преста́вши ᲂу҆жѐ. И҆ пе́рвѣе ᲂу҆́бѡ сказꙋ́етъ проро́кѡмъ, сегѡ̀ ра́ди ᲂу҆́бѡ предпѡ́сланнымъ бы́вшымъ и҆̀мъ, да ꙗ҆̀же ѡ҆ сп҃сѣ возвѣстѧ́тъ, и҆ по ни́хъ са́мъ прїи́детъ. Рабы̑ же бы́ти проро́ки и҆ возвѣсти́тели є҆гѡ̀ прише́ствїю. Самого́ же хрⷭ҇та̀ сн҃а бы́ти бж҃їѧ, и҆́мже всѧ̀ бы́ша: и҆ ꙗ҆́кѡ семꙋ̀ сн҃ꙋ подоба́ше человѣ́кꙋ бы́ти, да же́ртвою тѣлесѐ своегѡ̀ и҆спраздни́тъ сме́рть. Не кро́вїю бо те́льчею, и҆лѝ ко́злею, но кро́вїю хрⷭ҇то́вою хотѧ́ше бы́ти спасе́нїе человѣ́кѡмъ. Сказꙋ́етъ же, ꙗ҆́кѡ ничто́же соверши́лъ є҆́сть зако́нъ, но сѣ́нь и҆мѣ́ѧше грѧдꙋ́щихъ бла̑гъ: и҆ ꙗ҆́кѡ не почи́ша лю́дїе, но ѻ҆́бщъ всѣ̑мъ на́мъ ѡ҆ста́сѧ де́нь поко́ища. Та́коже сказꙋ́етъ, ꙗ҆́кѡ а҆рхїере́йска слꙋ́жба преложи́сѧ ѿ а҆арѡ́на во хрⷭ҇та̀, є҆мꙋ́же ѻ҆́бразъ бѣ̀ мелхїседе́къ, не сы́й ѿ леѵі́а: вѣ́рою же ѡ҆правда̑ннымъ бы́вшымъ ѻ҆ц҃є́мъ сказꙋ́етъ, а҆ не ѿ дѣ́лъ зако́на. Та́же па́ки ѡ҆ ѡ҆бы́чаехъ наꙋчи́въ и҆ си́хъ, и҆ похвали́въ и҆́хъ є҆́же за хрⷭ҇та̀ терпѣ́нїе, и҆ завѣща́въ почита́ти пресвѵ́теры, скончава́етъ посла́нїе. (л. рч҃з) Второ́е сказа́нїе. Сїѐ є҆́же ко є҆вре́ємъ посла́нїе, по нѣ́кїихъ ви́дитсѧ, не бы́ти па́ѵле, и҆ скла́да длѧ пи́сменнагѡ, и҆ за є҆́же не предписа́ти и҆́мѧ своѐ ꙗ҆́коже во всѣ́хъ посла́нїихъ, и҆ за є҆́же глаго́лати: Ка́кѡ мы̀ ᲂу҆бѣжи́мъ ѡ҆ толи́комъ неради́вше спасе́нїи; є҆́же нача́ло прїе́мше глаго́латисѧ ѿ гдⷭ҇а, ѿ слы́шавшихъ и҆звѣсти́сѧ въ на́съ, свидѣ́тельствꙋющꙋ бг҃ꙋ зна́менїи и҆ чꙋдесы̀: є҆́же ᲂу҆́бѡ премѣне́нꙋ бы́вшꙋ скла́дꙋ посла́нїѧ, ꙗ҆вле́на є҆́сть вина̀. Ко є҆вре́ємъ бо спи́сано бы́вше и҆́хъ бесѣ́дою, послѣди́ же преведено̀ бы́вше ѿ лꙋкѝ, ꙗ҆́коже нѣ́цыи глаго́лютъ: И҆ні́и же ѿ кли́мента, є҆гѡ́же и҆ скла́дъ ꙗ҆влѧ́етъ. А҆ є҆́же не предписа́ти и҆́мѧ своѐ въ посла́нїи, вина̀ є҆́сть: поне́же а҆пⷭ҇лъ ꙗ҆зы́кѡвъ бѣ̀ па́ѵелъ, а҆ не і҆ꙋдє́й, зане́же десни́цꙋ дадѐ петрꙋ̀ и҆ а҆по́столѡмъ ѻ҆бще́нїѧ, да са́мъ ᲂу҆́бѡ съ варна́вою во ꙗ҆зы́ки, ѻ҆ни́ же съ петро́мъ во ѡ҆брѣ́занїе. Поне́же ᲂу҆́бѡ ѻ҆бще́нїе про́повѣди слы́шавше бѣ́ѧхꙋ и҆̀же ѿ і҆ꙋдє́и вѣ́ровавшїи, ꙗ҆́кѡ ѿстꙋпле́нїю ѿ зако́на ᲂу҆чи́тъ па́ѵелъ: влѣ́потꙋ пи́шетъ ко є҆вре́ємъ, показа́ти хотѧ̀ согла́сїе. Писа́ же къ ни́мъ, предписа́ти себѐ а҆пⷭ҇ла въ посла́нїи нѣ́сть прили́чно. Свидѣ́тельствꙋетсѧ же и҆ въ про́чихъ посла́нїе бы́ти па́ѵле, въ ни́хже пи́шетъ глаго́лѧ: и҆ ᲂу҆́замъ мои́мъ спострада́сте: и҆ ѿ є҆́же глаго́лати преизли́шнѣ моли́тисѧ, да скорѣ́е ва́мъ ᲂу҆стро́юсѧ. и҆ ѿ є҆́же глаго́лати: позна́йте бра́та на́шего тїмоѳе́а ѿпꙋще́на, съ ни́мже а҆́ще скорѣ́е прїи́детъ ᲂу҆ви́жꙋ ва́съ. Никто́же бо ᲂу҆́бѡ мню̀ и҆́нъ ѿпꙋсти́лъ бы̀ во слꙋже́нїе тїмоѳе́а, то́чїю па́ѵелъ, и҆ сего̀ скорѣ́е ѡ҆жида́ѧ, своѐ и҆̀мъ, ꙗ҆́коже ѻ҆бы́чай є҆мꙋ̀, мно́гажды съ ни́мъ прише́ствїе ѡ҆бѣщава́етъ. И҆ и҆́на же мнѡ́га сказꙋ́ютъ на́мъ є҆гѡ̀ бы́ти посла́нїю, ꙗ҆́коже и҆ са́мо прочита́нїе пред̾идꙋ́ще наꙋчи́тъ. (л. рч҃з ѡ҆б.) [к҃] сⷯ а҃ Братолю́бїе да пребыва́етъ. в҃ Страннолю́бїѧ не забыва́йте: тѣ́мъ бо не вѣ́дѧще нѣ́цыи страннопрїѧ́ша а҆́гг҃лы. г҃ Помина́йте ю҆́зники, а҆́ки съ ни́ми свѧ́зани: ѡ҆ѕлоблѧ́ємыѧ, а҆́ки и҆ са́ми сꙋ́ще въ тѣ́лѣ. [а҃] д҃ Честна̀ жени́тва во всѣ́хъ, и҆ ло́же нескве́рно: блꙋдникѡ́мъ же и҆ прелюбодѣ́ємъ сꙋ́дитъ бг҃ъ. [в҃] є҃ Не сребролю́бцы нра́вомъ, дово́льни сꙋ́щими. то́й бо речѐ: не и҆́мамъ тебѐ ѡ҆ста́вити, нижѐ и҆́мамъ ѿ тебѐ ѿстꙋпи́ти, ѕ҃ Ꙗ҆́кѡ дерза́ющымъ на́мъ глаго́лати: гдⷭ҇ь мнѣ̀ помо́щникъ, и҆ не ᲂу҆бою́сѧ, что̀ сотвори́тъ мнѣ̀ человѣ́къ. (заⷱ҇ тл҃д) [г҃] з҃ Помина́йте꙳꙳Мцⷭ҇а і҆ꙋ́лїа въ ѕ҃і де́нь, па́мѧть собо́рѡвъ: Бра́тїе, помина́йте꙳꙳ наста́вники ва́шѧ, и҆̀же глаго́лаша ва́мъ сло́во бж҃їе: и҆́хже взира́юще на сконча́нїе жи́тельства, подража́йте вѣ́рѣ и҆́хъ. и҃ І҆и҃съ хрⷭ҇то́съ, вчера̀ и҆ дне́сь, то́йже и҆ во вѣ́ки. Коне́цъ сꙋббѡ́тѣ цвѣтно́й. [к҃а] ѳ҃ Въ наꙋчє́нїѧ стра́нна и҆ разли́чна не прилага́йтесѧ: добро́ бо бл҃года́тїю ᲂу҆твержа́ти сердца̀, а҆ не (л. са҃і ѡ҆б.) бра́шны, ѿ ни́хже не прїѧ́ша по́льзы ходи́вшїи въ ни́хъ. і҃ И҆́мамы же ѻ҆лта́рь, ѿ негѡ́же не и҆́мꙋтъ вла́сти ꙗ҆́сти слꙋжа́щїи сѣ́ни. а҃і И҆́хже бо кро́вь живо́тныхъ вно́ситсѧ во ст҃а̑ѧ за грѣхѝ первосщ҃е́нникомъ, си́хъ тѣлеса̀ сжига́ютсѧ внѣ̀ ста́на. в҃і Тѣ́мже і҆и҃съ, да ѡ҆свѧти́тъ лю́ди свое́ю кро́вїю, внѣ̀ вра́тъ пострада́ти и҆зво́лилъ. г҃і Тѣ́мже ᲂу҆́бѡ да и҆схо́димъ къ немꙋ̀ внѣ̀ ста́на, поноше́нїе є҆гѡ̀ носѧ́ще. д҃і Не и҆́мамы бо здѣ̀ пребыва́ющагѡ гра́да, но грѧдꙋ́щагѡ взыскꙋ́емъ. є҃і Тѣ́мъ ᲂу҆̀бо прино́симъ же́ртвꙋ хвале́нїѧ вы́нꙋ бг҃ꙋ, си́рѣчь пло́дъ ᲂу҆сте́нъ и҆сповѣ́дающихсѧ и҆́мени є҆гѡ̀. ѕ҃і Бл҃готворе́нїѧ же и҆ ѻ҆бще́нїѧ не забыва́йте: таковы́ми бо же́ртвами благоꙋгожда́етсѧ бг҃ъ. Коне́цъ собо́рѡмъ. (заⷱ҇ тл҃є) з҃і Повинꙋ́йтесѧ꙳Ст҃и́телємъ: Бра́тїе, повинꙋ́йтесѧ꙳ наста́вникѡмъ ва́шымъ и҆ покарѧ́йтесѧ: ті́и бо бдѧ́тъ ѡ҆ дꙋша́хъ ва́шихъ, ꙗ҆́кѡ сло́во возда́ти хотѧ́ще, да съ ра́достїю сїѐ творѧ́тъ, а҆ не воздыха́юще: нѣ́сть бо поле́зно ва́мъ сїѐ. [к҃в] и҃і Моли́тесѧ ѡ҆ на́съ, ᲂу҆пова́емъ бо, ꙗ҆́кѡ добрꙋ̀ со́вѣсть и҆́мамы во все́мъ, до́брѣ хотѧ́ще жи́ти. ѳ҃і Ли́шше же молю̀, сїѐ твори́те, да вско́рѣ ꙾ᲂу҆стро́юсѧ ва́мъ꙾꙾возвращꙋ́сѧ къ ва́мъ꙾. к҃ Бг҃ъ же ми́ра возведы́й и҆з̾ ме́ртвыхъ па́стырѧ ѻ҆вца́мъ вели́каго, кро́вїю завѣ́та вѣ́чнагѡ, гдⷭ҇а на́шего і҆и҃са хрⷭ҇та̀: к҃а Да соверши́тъ вы̀ во всѧ́комъ дѣ́лѣ бла́зѣ, сотвори́ти во́лю є҆гѡ̀, творѧ̀ (л. св҃і) въ ва́съ бл҃гоꙋго́дное пред̾ ни́мъ, і҆и҃съ хрⷭ҇то́мъ: є҆мꙋ́же сла́ва во вѣ́ки вѣкѡ́въ, а҆ми́нь. Коне́цъ ст҃и́телємъ. Чтѝ вто́рникꙋ: к҃в Молю́ же вы̀ бра́тїе, прїими́те сло́во ᲂу҆тѣше́нїѧ: и҆́бо въ ма́лѣ написа́въ посла́хъ ва́мъ. к҃г Зна́йте бра́та на́шего ѿпꙋще́на тїмоѳе́а: съ ни́мже [а҆́ще скорѣ́е прїи́детъ,] ᲂу҆зрю̀ ва́съ. к҃д Цѣлꙋ́йте всѧ̀ наста́вники ва́шѧ, и҆ всѧ̀ ст҃ы̑ѧ. цѣлꙋ́ютъ вы̀ и҆̀же ѿ і҆талі́и сꙋ́щїи. к҃є Бл҃года́ть со всѣ́ми ва́ми. а҆ми́нь. Коне́цъ вто́рникꙋ. Коне́цъ посла́нїѧ, є҆́же ко є҆вре́ємъ. Напи́сано бы́сть ѿ і҆талі́и тїмоѳе́емъ: и҆́мать въ себѣ̀ гла́въ г҃і: зача̑лъ цр҃ко́вныхъ л҃д: стїхѡ́въ т҃г: знамена́нїй че́рныхъ к҃в: послѣ́дꙋющихъ же и҆̀мъ червле́ныхъ и҃.
    FOOTER =
    #text =
    комментарии книга послание к евреям,библия послание апостола Павла к евреям,

    «Отче наш» наказано читать по-новому ... то, что в большинстве храмов РПЦ в России и за ее пределами службы ведутся на церковно-славянском языке, наряду с этим есть и так называемые миссионерские богослужения. Они частично проводятся на национальных... Читать комментарии наших дней к книге ПОСЛАНИЕ ЕВРЕЯМ АПОСТОЛА ПАВЛА
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripevy-akafista-strastyam-khristovym-iisuse-syne-bozhiiobikhodnyi-rospev
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-bozhiei-materi-redaktsiya-spanchenko-2
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-bozhiei-materi-redaktsiya-spanchenko-1
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-bozhiei-materi-redaktsiya-spanchenko-0
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-bozhiei-materi-redaktsiya-spanchenko
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-iisusu-redaktsiya-spanchenko
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-iisusu-redaktsiya-spanchenko-0
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-kazanskoi-bozhiei-materi-nlebedev-redaktsiya-spanchenko
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-kazanskoi-bozhiei-materi-pgrebenshchikov-redaktsiya-spanchenko
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-mitrofanu-voronezh-chudotvortsu-redaktsiya-spanchenko
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-pokrovu-presvyatoi-bogoroditsy-redaktsiya-spanchenko-0
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-pokrovu-presvyatoi-bogoroditsy-redaktsiya-spanchenko
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-prepodobnomu-serafimu-sarovskomu-redaktsiya-spanchenko
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-svyatitelyu-nikolayu-n-lebedev-redaktsiya-spanchenko
    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT


    MIDI файл

    PDF файл


    http://www.liturgy.ru/content/pripev-na-akafiste-svyatitelyu-nikolayu-redaktsiya-spanchenko

    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Лк. 1:37 Сщмч. Григорий (Лебедев) У Бога не останется бессильным никакое слово Эти ангельские слова (сказанные Архангелом Гавриилом Деве Марии) должны быть запечатленными в каждой верующей душе. Они как якорь непоколебимости среди жизненных бурь, рытвин и ям, падений и засасывающей низины уныния. Человек в своей вере в Бога и в своей жизни по этой вере всегда хочет и ищет опереться на силу Бога. При очень глубокой вере и духовности души человек находит эту опору в себе самом, и …
    http://bible.optina.ru/new:lk:01:37?rev=1513334584&do=diff
    Fri, 15 Dec 2017 02:43:04 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Лк. 9:57 Свт. Афанасий Великий Ст. 57-58 Бысть же идущым им по пути, рече некий к Нему: иду по Тебе, аможе аще идеши, Господи. И рече ему Иисусъ: лиси язвины имут, и птицы небесные гнезда: Сын же человеческий не имать, где главу подклонити
    http://bible.optina.ru/new:lk:09:57?rev=1513331814&do=diff
    Fri, 15 Dec 2017 01:56:54 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Лк. 1:33 Свт. Григорий Палама и будет царствовать над домом Иакова во веки, и Царству Его не будет конца См. Толкование на Лк. 1:32 Сщмч. Григорий (Лебедев)
    http://bible.optina.ru/new:lk:01:33?rev=1513275557&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 10:19:17 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Лк. 1:32 Свт. Григорий Палама Ст. 32-33 Он будет велик и наречется Сыном Всевышнего, и даст Ему Господь Бог престол Давида, отца Его; и будет царствовать над домом Иакова во веки, и Царству Его не будет конца
    http://bible.optina.ru/new:lk:01:32?rev=1513275348&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 10:15:48 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Лк. 1:17 Свт. Иоанн Златоуст и предъидет пред Ним в духе и силе Илии, чтобы возвратить сердца отцов детям, и непокоривым образ мыслей праведников, дабы представить Господу народ приготовленный
    http://bible.optina.ru/new:lk:01:17?rev=1513275171&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 10:12:51 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Лк. 1:16 Свт. Игнатий (Брянчанинов) и многих из сынов Израилевых обратит к Господу Богу их Это значит: святой Предтеча многих израильтян, забывших Бога, приведет к памятованию Бога; многих израильтян, соделавшихся чуждыми Бога, усвоит Богу.
    http://bible.optina.ru/new:lk:01:16?rev=1513275119&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 10:11:59 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Лк. 1:15 Сщмч. Григорий (Лебедев) Ибо он будет велик пред Господом; не будет пить вина и сикера, и Духа Святаго исполнится еще от чрева матери своей
    http://bible.optina.ru/new:lk:01:15?rev=1513275029&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 10:10:29 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Лк. 1:13 Сщмч. Григорий (Лебедев) Ст. 13-17 Ангел же сказал ему (Захарии): ...услышана молитва твоя, и жена твоя Елисавета родит тебе сына, и наречешь ему имя: Иоанн; и будет тебе радость и веселие
    http://bible.optina.ru/new:lk:01:13?rev=1513274957&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 10:09:17 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Лк. 1:14 Сщмч. Григорий (Лебедев) и будет тебе радость и веселие, и многие о рождении его возрадуются См. Толкование на Лк. 1:13 Блаж. Феофилакт Болгарский
    http://bible.optina.ru/new:lk:01:14?rev=1513274911&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 10:08:31 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Мк. 12:15 Сщмч. Григорий (Лебедев) Но Он, зная их лицемерие, сказал им: что искушаете Меня? принесите Мне динарий, чтобы Мне видеть его
    http://bible.optina.ru/new:mk:12:15?rev=1513274396&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 09:59:56 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Мк. 12:14 Сщмч. Григорий (Лебедев) Ст. 14-17 Они же (фарисеи), придя, говорят Ему (Христу): Учитель! мы знаем, что Ты справедлив и не заботишься об угождении кому-либо, ибо не смотришь ни на какое лице, но истинно пути Божию учишь. Позволительно ли давать подать кесарю, или нет? давать ли нам, или не давать? Но Он, зная их лицемерие, сказал им: что искушаете Меня? принесите Мне динарий, чтобы Мне видеть его. Они принесли. Тогда говорит им: чье это изображение и надпись? Они сказа…
    http://bible.optina.ru/new:mk:12:14?rev=1513274327&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 09:58:47 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Мк. 12:13 Свт. Иоанн Златоуст И посылают к Нему некоторых из фарисеев и иродиан, чтобы уловить Его в слове Они дышали яростью и замышляли свои козни, хотя и изображали услужливость.
    http://bible.optina.ru/new:mk:12:13?rev=1513274289&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 09:58:09 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Мк. 12:12 Блж. Феофилакт Болгарский И старались схватить Его, но побоялись народа, ибо поняли, что о них сказал притчу; и, оставив Его, отошли
    http://bible.optina.ru/new:mk:12:12?rev=1513274243&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 09:57:23 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Мк. 12:11 Сщмч. Григорий (Лебедев) это от Господа, и есть дивно в очах наших См. Толкование на Мк. 12:1 Блж. Феофилакт Болгарский это от Господа, и есть дивно в очах наших
    http://bible.optina.ru/new:mk:12:11?rev=1513274210&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 09:56:50 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Мк. 12:10 Сщмч. Григорий (Лебедев) Неужели вы не читали сего в Писании: камень, который отвергли строители, тот самый сделался главою угла
    http://bible.optina.ru/new:mk:12:10?rev=1513274159&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 09:55:59 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Мк. 12:9 Сщмч. Григорий (Лебедев) Что же сделает хозяин виноградника? - Придет и предаст смерти виноградарей, и отдаст виноградник другим
    http://bible.optina.ru/new:mk:12:09?rev=1513273960&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 09:52:40 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Мк. 12:8 Сщмч. Григорий (Лебедев) И, схватив его, убили и выбросили вон из виноградника См. Толкование на Мк. 12:1 Блж. Феофилакт Болгарский
    http://bible.optina.ru/new:mk:12:08?rev=1513273910&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 09:51:50 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Мк. 12:7 Сщмч. Григорий (Лебедев) Но виноградари сказали друг другу: это наследник; пойдем, убьем его, и наследство будет наше
    http://bible.optina.ru/new:mk:12:07?rev=1513273854&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 09:50:54 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Мк. 12:6 Свт. Амвросий Медиоланский Имея же еще одного сына, любезного ему, напоследок послал и его к ним, говоря: постыдятся сына моего
    http://bible.optina.ru/new:mk:12:06?rev=1513273780&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 09:49:40 PST


    Tue, 31 May 2011 12:42:00 UT
    Толкования на Мк. 12:5 Сщмч. Григорий (Лебедев) И опять иного послал: и того убили; и многих других то били, то убивали См. Толкование на Мк. 12:1 Блж. Феофилакт Болгарский
    http://bible.optina.ru/new:mk:12:05?rev=1513273734&do=diff
    Thu, 14 Dec 2017 09:48:54 PST



    www.церковно-славянская-библия.рф
    X
    бытие • www.церковно-славянская-библия.рф Еврейское название книги, так же как и у других книг Торы, дано по первому значимому слову. В талмудической литературе эта книга часто называется (Сефер маасе берешит) — «Книга начала бытия», откуда происходит название этой книги в большинстве переводов Библии. («Книга сотворения мира»). Отпусты дневные - Ежедневные увольнения Книга Иисуса Навина Соборное послание апостола Иакова general Epistle of the apostle james Третья книга Маккавейская (3Макк) 1 иоанна • www.церковно-славянская-библия.рф «Первое соборное послание святого апостола Иоанна Богослова» — книга Нового Завета. Послание Иакова, Иуды, два послания Петра и три — Иоанна называют соборными посланиями, так как они, в отличие от посланий апостола Павла адресованы не конкретным общинам и людям, а широким кругам христиан. Второе послание к Коринфянам святого апостола Павла Книга пророка Исаии (Ис) Бытие (Быт) Бытие́ — в самом широком значении — существование. Понятие бытия — центральное философское понятие. Бытие — предмет изучения онтологии. Толкование Ефрема Сирина на книгу пророка Амоса www.церковно-славянская-библия.рф Амосъ пророчествовалъ во дни Озии, царя иудейского, о царстве израильскомъ и о соседнихъ народах, а именно: о плененіи Израильтян и Сириян Ассириянами, и о пленении Иудеевъ Вавилонянами. Литургия Василия Великого - Литургия святителя Василия Великого